NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Op de hoek van Kastanjeplein-Kastanjeweg, 1092LC A'dam staat de verdeelkast al jaren open. Vandaag is de deur eruit gevallen en het regent naar binnen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @stein4
Allereerst welkom op de Ziggo Community 🙂 Super dat je voor deze melding bij ons bent terecht gekomen.
We willen je enorm bedanken voor het melden van de openstaande wijkkast. We hebben gelijk de actie uitgezet richting de netwerkmonteurs in de regio om dit te herstellen.
Mocht je weer zoiets tegen komen, aarzel niet en laat het ons weten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij zetten het door naar de juiste afdeling.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
Een kast die al jaren open staat? Dat dit dan nooit eerder is gemeld... En dat alles dan nog heel is...
Bert en ik hebben vrijwel gelijk deze gemeld bij het mod team.
Ziet er niet na uit @Willem-A1 dat de kast al jaren open staat 😉
"Op de hoek van Kastanjeplein-Kastanjeweg, 1092LC A'dam staat de verdeelkast al jaren open".
.....
ja gelezen maar als ik de foto zie dan ziet dat er niet na uit , dat bedoelde ik
Goedemorgen @stein4
Allereerst welkom op de Ziggo Community 🙂 Super dat je voor deze melding bij ons bent terecht gekomen.
We willen je enorm bedanken voor het melden van de openstaande wijkkast. We hebben gelijk de actie uitgezet richting de netwerkmonteurs in de regio om dit te herstellen.
Mocht je weer zoiets tegen komen, aarzel niet en laat het ons weten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.