1
Vraag
2
Reacties
maartenvanasbec

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Open haard op mijn tv

Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.

Kan ik dat ergens instellen?

Dank,

Maarten

 

 

Moderator: Wil je een open haard op je TV en beschik je over een Mediabox Next of Next Mini? Open dan het menu, ga naar "apps" en vind daar nu de Fireplace -app!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen

Niet van toepassing
maartenvanasbeck wrote:

Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.

Kan ik dat ergens instellen?

Dank,

Maarten

Netflix heeft dat!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Als uw tv een browser heeft en is aangesloten op het internet, Google't u dan eens en kies een een film naar wens.

Of start u deze eens.

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
DennyW wrote:

Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.


Vooral niet te dichtbij zitten !!!! Waarom denk je dat de kijkafstand afhankelijk is van de beeldscherm grote ??


Niet van toepassing
maartenvanasbeck wrote:

Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.

Kan ik dat ergens instellen?

Dank,

Maarten

Netflix heeft dat!

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Netflix heeft inderdaad een haardvuur, er bestaan ook apps voor smart televisies.

En niet te vergeten Youtube.

Haardvuur.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Aan tips geen gebrek @maartenvanasbeck  Dit wordt nu zeker weten een gezellig kerst met een knisperend haardvuurtje. 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

YouTube openen, daar zijn genoeg haardvuurtjes te vinden, ook als je bijv. zoekt op fireplace.

 

https://youtu.be/siZ-oI95rlM

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic