HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.
Kan ik dat ergens instellen?
Dank,
Maarten
Opgelost! Ga naar oplossing.
maartenvanasbeck wrote:Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.
Dank,
Maarten
Netflix heeft dat!
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als uw tv een browser heeft en is aangesloten op het internet, Google't u dan eens en kies een een film naar wens.
Of start u deze eens.
Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.
DennyW wrote:Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.
Vooral niet te dichtbij zitten !!!! Waarom denk je dat de kijkafstand afhankelijk is van de beeldscherm grote ??
maartenvanasbeck wrote:Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.
Dank,
Maarten
Netflix heeft dat!
Netflix heeft inderdaad een haardvuur, er bestaan ook apps voor smart televisies.
En niet te vergeten Youtube.
Aan tips geen gebrek @maartenvanasbeck Dit wordt nu zeker weten een gezellig kerst met een knisperend haardvuurtje.
YouTube openen, daar zijn genoeg haardvuurtjes te vinden, ook als je bijv. zoekt op fireplace.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...