Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden.
Kan ik dat ergens instellen?
Dank,
Maarten
Moderator: Wil je een open haard op je TV en beschik je over een Mediabox Next of Next Mini? Open dan het menu, ga naar "apps" en vind daar nu de Fireplace -app!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Indien je een Mediabox hebt: Kijk bij apps en vind daar de "Fireplace"-app!
(En anders: Netflix heeft het ook!)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als uw tv een browser heeft en is aangesloten op het internet, Google't u dan eens en kies een een film naar wens.
Of start u deze eens.
Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.
DennyW wrote:Ha, nu begrijp ik al die verhalen over het inbranden van een beeldscherm.
Vooral niet te dichtbij zitten !!!! Waarom denk je dat de kijkafstand afhankelijk is van de beeldscherm grote ??
Indien je een Mediabox hebt: Kijk bij apps en vind daar de "Fireplace"-app!
(En anders: Netflix heeft het ook!)
Netflix heeft inderdaad een haardvuur, er bestaan ook apps voor smart televisies.
En niet te vergeten Youtube.
Aan tips geen gebrek @maartenvanasbeck Dit wordt nu zeker weten een gezellig kerst met een knisperend haardvuurtje.
YouTube openen, daar zijn genoeg haardvuurtjes te vinden, ook als je bijv. zoekt op fireplace.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.