1
Vraag
2
Reacties
s.duizer

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Opeens dit beeld en geen zenders meer

Ik heb dit beeld op de tv Ziggo next box. Heb wel internet kan op mijn Samsung the frame die verbonden is via wifi wel Netflix kijken en ook via Ziggo go tv kijken maar dus niet via de next weer iemand raad? Next box is draadloos verbonden

IMG-20211127-WA0000.jpg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @s.duizer we hebben de activatie een setje gegeven. Dit lijkt vanaf hier goed te zijn gegaan. Kun je daar de box opnieuw door de installatie loodsen? We horen graag hoe het afloopt. @Dave! bedankt voor de tip.

Bekijk in context

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zojuist nogmaals naar Ziggo Zakelijk gebeld, voor de derde keer. En nu is het eindelijk opgelost. Ik denk dat wat deze meneer zojuist gedaan heeft gewoon gelijk vorige woensdag was gedaan ik niet bijna een hele week zonder tv had gezeten. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je coax kabel zit nog wel goed?

De box al eens even uitgezet met het knopje achterop?

 

Heb je problemen met live tv kijken of met replay/opnames?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat is een vervelend probleem, zet de Media Box is even uit via de stekker aan de achterzijde. En wacht even paar minuten. Controleer even of de UTP kabel er nog goed in zit en de TV Coax plug, als dat gedaan is, doe dan de Next weer aan. Heb je dan weer beeld of is het probleem dan nog niet verholpen.

 

Anders even kijken of Storing Ziggo staat op je postcode en huisnummer maar je kan ook op deze site kijken voor storingen bij Ziggo Alles Storingen Ziggo 

 

Ik zie dat @Steefb  en ik elkaar gekruist hebben, we zijn benieuwd.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

gaat het om een nieuw abonnement  ?

 

zo aan de melding te zien is de next niet geactiveerd 

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi ik heb het volgende gedaan:

Coaxkabel inkomend geeft signaal. Mijn router staat daar NL ook op. Ik heb wifi en op tv kan ik Netflix kijken en via Ziggo go tv. 

Mijn next box heb ik bedraad aangesloten naar de router met een utp kabel. Dit veranderde niets signaalsterkte zegt de box is uitstekend maar toch geen tv

 

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik ben inderdaad net geswitched van Ziggo abonnement. Maar wie moet dan de next die ik al had van mijn oude abonnement activeren? Ziggo zelf dan toch?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

De activatie is niet doorgelopen ik heb dit aan een Ziggo Medewerker voorgelegd en die pakken morgen topic op, dan krijgt ie een handmatig zetje.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@s.duizer 

welk abonnement ben je naar geswitcht ?

bij een abonnement downgrade met behoud van next zou de next nog gewoon moeten blijven werken of er moet iets fout zijn gegaan bij het omzetten

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik ben overgestapt naar Zakelijk Internet Giga Xtra en TV Complete (Next). Een upgrade dus. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank klopt het @s.duizer  dat er een nieuwe activatie nodig is, heb de Moderators ingeseind deze komen het topic in. Weekend is de bezetting minimaal maar het wordt opgepakt.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @s.duizer we hebben de activatie een setje gegeven. Dit lijkt vanaf hier goed te zijn gegaan. Kun je daar de box opnieuw door de installatie loodsen? We horen graag hoe het afloopt. @Dave! bedankt voor de tip.

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Anne. Helaas….het is niet gelukt. Heb nog steeds hetzelfde beeld en dus geen tv. Heb modem gereset en ook de stekker van de mediabox eruit gehad. 

Willem 66

Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Zit jij niet toevallig op een zender waar niet op geabonneerd is? lijkt wel zo..rest van de zenders al gecontroleerd?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Willem 66  Nee NPO 1 zou als eerste beeld moeten geven. En behoort TV Start/Complete/Max

 

@s.duizer  Hoe is het nu met de Media Box heb je nu wel beeld door de activatie. Anders even via de achterkant schakelaar omzetten van de stroom en wacht even paar minuten en zet de schakelaar dan weer aan. 

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nee, het werkt nog steeds niet, Dave. Dat meldde ik gisteren ook al aan @Anne H . Kunnen jullie het alsjeblieft oplossen?!?!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Probeer eens de oplossing, genoemd in dit topic.  

Zorg er voor dat de Next bekabeld is verbonden.

s.duizer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zojuist nogmaals naar Ziggo Zakelijk gebeld, voor de derde keer. En nu is het eindelijk opgelost. Ik denk dat wat deze meneer zojuist gedaan heeft gewoon gelijk vorige woensdag was gedaan ik niet bijna een hele week zonder tv had gezeten. 

Willem 66

Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Proficiat s duizer

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@s.duizer Anne H had de activatie een zet gegeven maar dan kan het nog even duren, en bij de een gaat de verbinding snel, bij de ander duurt het langer dan gepland, is ook welk gebied je zit met Oud Ziggo en Oud UPC maar wel blij te horen dat het werkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic