1
Vraag
2
Reageer en help mee
stephan70

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op zoek naar een Humax 5500c

ik ben op zoek naar een Hummax 5500c kasje voor de tv boven waar kan ik deze vinden??

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

Als de TV boven een DVB-C tuner heeft is dat kastje niet nodig. Ik kan de pagina niet direct vinden waar deze waren te bestellen.

stephan70
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het is een tv van een jaar of 13 dus geen idee of dat er op zit bij ziggo zeiden ze dat we een Hummax 5500c nodig hebben maar deze zijn niet meer via ziggo te verkrijgen

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

De kans dat deze geen geschikte tuner heeft is inderdaad groot. 

Ik weet dat Ziggo deze wel verkocht, maar kan die pagina ook niet meer vinden.

Er zijn een aantal op Marktplaats te vinden. Omdat de 5500C geen bruikleen model is kan je er daar mogelijk een vinden.

Buurman

Level 15
  • 1063Posts
  • 54Oplossingen
  • 980Likes

Ik heb begrepen dat de Humax 5550c de opvolger van 5500c is als FTA ontvanger.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Buurman schreef:

"Ik heb begrepen dat de Humax 5550c de opvolger van 5500c is als FTA ontvanger".

Nee, de 5550c ís de 5500c of andersom. De 5500c is voor Ziggo, en dus ook al vooringesteld, de 5550c is voor de retail. Maar beiden zijn verder exact gelijk aan elkaar. Er is dus geen sprake van een opvolger. 

@stephan70 als je Tv al die leeftijd heeft, hoef je niet uit te gaan van een digitale tuner. Maar je kan bv. op Bol.com de Humax 5550c kopen. Deze dien je alleen nog even in te stellen voor het Ziggo netwerk, maar dat is heel snel en eenvoudig te doen. HIER vind je de Humax. Deze word verkocht door KinQ, een prima bedrijf dat ook in het pand van Humax is gevestigd en veel producten van Humax/Quantis verkoopt.

Groet,
Willem

Ondersteuning Humax/Quantis electronics. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic