1
Vraag
2
Reacties
Lionman

Level 10
  • 474Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Op welke zenders kan ik programma's terugkijken met Ziggo Replay TV?

Ik kwam er vandaag bij toeval achter dat het terugkijken van programma's blijkbaar relatief is. Ik wilde een programma op RTL (Duits, #58, zaterdag 23/3 j.l.) terugkijken, maar dit bleek niet mogelijk. De enige optie was "terug".

Hetzelfde kwam ik tegen bij de BBC.

Concrete vraag dus: is er een overzicht welke zenders ik kan terugkijken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32715Posts
  • 2319Oplossingen
  • 16557Likes

Terugkijken is inderdaad niet beschikbaar bij het Duitse RTL en BBC One & Two (wel bij BBC First, Entertainment & News). In het zenderoverzicht kun je zien bij welke zenders dit wel beschikbaar is. Deze zenders zijn aangeduid met :interface_replay_tv:, je kunt ook filteren op optie 'Ziggo Replay'.

Bekijk in context

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32715Posts
  • 2319Oplossingen
  • 16557Likes

Terugkijken is inderdaad niet beschikbaar bij het Duitse RTL en BBC One & Two (wel bij BBC First, Entertainment & News). In het zenderoverzicht kun je zien bij welke zenders dit wel beschikbaar is. Deze zenders zijn aangeduid met :interface_replay_tv:, je kunt ook filteren op optie 'Ziggo Replay'.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 474Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Duidelijk! Bedankt! Ik zal het eens bestuderen......

Ik zie in het overzicht (bij features) wel "replay tv", maar dat symbool.....: waar staat dat? Ik kan het niet vinden.

Overigens zie ik bij enkele zenders ook "tv gemist" staan. Wat houdt dat dan eigenlijk in?

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 474Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Ik heb het zenderoverzicht bekeken, maar het is onduidelijk welke zenders ik met mijn abonnement (tv compl. Next) ik nou eigenlijk kan ontvangen. Het is in ieder geval niet in het filter te vinden......

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32715Posts
  • 2319Oplossingen
  • 16557Likes

Voor TV Complete kun je filteren op TV Standard.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 474Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Misschien kunnen ze dat bij gelegenheid wat duidelijker maken in het overzicht?

Evenmin is mij duidelijk wat nou eigenlijk het verschil is tussen replay tv en tv gemist......

Is dit ergens te vinden?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32715Posts
  • 2319Oplossingen
  • 16557Likes

TV gemist is het interactieve gedeelte dat beschikbaar is voor smartcardgebruikers in voormalig Ziggo-gebied. Dit systeem is tegenwoordig achterhaald en vrijwel volledig vervangen door Replay TV, waar de Mediabox Next gebruik van maakt.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 474Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Duidelijk! (Maar voor de meesten niet denk ik......;-( ).

Dank voor de feed-back!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic