Vraag
Reacties
Oplossing
Anita777
Level 1

Op tijd plaatsen van HBO Series gebeurt nauwelijks

Volgens jullie website komt vanaf 26 januari iedere week een aflevering van Strike Back Seizoen 6 bij Ziggo en dus ook op de app van Ziggo Go. Twee afleveringen zijn toegevoegd van 26 januari aflevering 1, en 2 februari aflevering 2. Waarom is aflevering 3 nog niet toegevoegd? Die had volgens jullie op 9 februari erop moeten staan en het is nu bijna 11 februari!!

En jullie vinden het gek dat klanten bij jullie weggaan(?)
alsof Ziggo Go een tweederangs-dienst voor jullie is, schandalig!

Ook wel erg flauw dat jullie het aantal mb’s hebben aangepast zodat forumleden geen screenshots kunnen plaatsen, jullie hebben blijkbaar wat te verbergen!
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Goedemorgen Anita777.

De rook spat nog net niet van m'n scherm. Jij bent duidelijk niet blij met de gang van zaken. De Super Experts proberen hier andere klanten zo goed als ze kunnen te helpen en ze zijn niet in dienst van Ziggo.

Om duidelijkheid te krijgen heb ik dit even voor je uitgezet, want je mag er inderdaad vanuit gaan dat we uitzenden volgens een wekelijkse cyclus.
Wat Dave zegt snijdt wel hout. We zijn en blijven afhankelijk van andere partijen wanneer het om content gaat. Ik ga er in ieder geval achteraan en je hoort van me zodra ik het verlossende woord heb zodat je lekker in deze serie kan duiken.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Goedemorgen Anita777 en welkom op de community.

Het plaatsen van series en films op het content bij Ziggo komt meer bij kijken dan alleen een aflevering neerzetten. Je hebt te maken met uitzendrechten die door HBO verleend moeten worden, en als daar een datum op zit of het zit te dicht op de vorige aflevering, dan duurd het even.
Maar het kan ook zijn als gevolg van een storing dat eerst de storingen worden ogelost, voordat het content wordt bijgevuld.

Het aantal MB's voor foto's is 2mb en dat is best wel veel, maar er zijn diverse foto programma's om dit te verkleinen zowel in Windows als IOS en Android.

Je kan een foto in Paint bewerken in Windows, en dan verkleinen, opslaan en uploaden, en op je telefoon kan je kiezen voor de app Foto Verkleiner, daarmee kan je foto's van 8mb of hoger naar 100KB veverwerken. Opties genoeg.

Ik heb hier Foto's Verkleinen link van Google pagina met diverse opties en onderaan staat ook IOS en Windows, Mac, Iphone.
0 Kudos
Anita777
Level 1
Topicstarter
xGarfieldx-Dave wrote:
Goedemorgen Anita777 en welkom op de community.

Het plaatsen van series en films op het content bij Ziggo komt meer bij kijken dan alleen een aflevering neerzetten. Je hebt te maken met uitzendrechten die door HBO verleend moeten worden, en als daar een datum op zit of het zit te dicht op de vorige aflevering, dan duurd het even.
Maar het kan ook zijn als gevolg van een storing dat eerst de storingen worden ogelost, voordat het content wordt bijgevuld.

Het aantal MB's voor foto's is 2mb en dat is best wel veel, maar er zijn diverse foto programma's om dit te verkleinen zowel in Windows als IOS en Android.

Je kan een foto in Paint bewerken in Windows, en dan verkleinen, opslaan en uploaden, en op je telefoon kan je kiezen voor de app Foto Verkleiner, daarmee kan je foto's van 8mb of hoger naar 100KB veverwerken. Opties genoeg.

Ik heb hier Foto's Verkleinen link van Google pagina met diverse opties en onderaan staat ook IOS en Windows, Mac, Iphone.


Luister, als je niets toe te voegen hebt kan je net zo goed niet reageren. Ik kan hier niks mee want als er DUIDELIJK vermeld staat op de website van Ziggo dat op 26 januari de eerste aflevering geplaatst wordt, zal dan automatisch iedere week een aflevering geplaatst worden. Je geeft zelf aan dat je geen moderator bent dus wat weet jij dan van “uitzendrechten”? Ziggo dient zijn afspraken na te komen want daar betaal ik als klant voor, PUNT! Als je informatie hebt over storing dan hoor ik het graag en anders is het maar beter dat je je gedeisd houdt!
#Bemoeial
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Wij worden door de moderators aangestuurd om mensen te helpen op dit forum en ik snap je frustratie en dat hoef je niet op mij te uiten.

Ik heb genoeg ervaring met Ziggo en weet waar ik het over hebt, anders worden we niet geacht een klant op weg te helpen.

Een moderator zal dit topic op pakken en dan kijken wat er aan de hand is.
0 Kudos
Anita777
Level 1
Topicstarter
xGarfieldx-Dave wrote:
Wij worden door de moderators aangestuurd om mensen te helpen op dit forum en ik snap je frustratie en dat hoef je niet op mij te uiten.

Ik heb genoeg ervaring met Ziggo en weet waar ik het over hebt, anders worden we niet geacht een klant op weg te helpen.

Een moderator zal dit topic op pakken en dan kijken wat er aan de hand is.


kom dan met een oplossing, maar niet met onzinnige reacties waar niemand wat aan heeft en al helemaal niet als je niet van Ziggo bent!
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Anita777 wrote:
kom dan met een oplossing, maar niet met onzinnige reacties waar niemand wat aan heeft en al helemaal niet als je niet van Ziggo bent!

Nou Nou Anita777
Een beetje vriendelijk reageren kan natuurlijk ook wel. Wij snappen allemaal dat het niet leuk is en dat je je frustratie kwijt wilt maar om dan zo te reageren op iemand die je wilt helpen. Om eerlijk te zijn, dat is niet netjes en hij pakt het prima op.

Om te melden in je bericht dat Ziggo iets te verbergen zou hebben omdat je je plaatjes niet kunt plaatsen is natuurlijk ook wel een beetje overdreven. Misschien maakt je PC, of Telefoon, wel te grote plaatjes en ligt het daaraan. Zo kunnen we natuurlijk nog wel een tijdje heen en weer gaan en ook dat is niet nodig.

Wij Super Experts helpen Moderatoren van Ziggo om klanten te helpen. Soms zijn er dingen waar we misschien niet direct mee kunnen helpen maar het wel proberen en zullen daarnaast, maar dat zie jij dan weer niet, een moderator aanroepen om te vragen of die je vraag z.s.m. wilt oppakken. Dus naast wat Garfieldx je schrijft doet hij ook moeite om je te helpen door sneller een moderator aan te roepen en te vragen of die hier mee kan helpen.

En als je nu direct een vraag had, dan had je ook kunnen proberen contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo en daar vragen of die misschien iets voor je kunnen betekenen. De community is er voor klanten die klanten helpen en als die er niet uit kunnen komen, of vragen die toch alleen door Ziggo kan worden beantwoord, dan komt er een moderator lang. Normaal gaat daar 1 of 2 dagen overheen en in dit geval denk ik dat het wat sneller zal gaan omdat Garfieldx je melding inmiddels heeft doorgegeven.

Nogmaals, Ziggo heeft niets te verbergen, is geen schandalig bedrijf en helpt je zodra er een moderator vrij is. Ik hoop dan ook dat je snel antwoord krijgt op je vraag en dat je weer snel kunt genieten van de serie die je graag wenst te volgen. Alvast een fijne dag gewenst.
Anita777
Level 1
Topicstarter
EnergieBoy wrote:

Anita777 wrote:
kom dan met een oplossing, maar niet met onzinnige reacties waar niemand wat aan heeft en al helemaal niet als je niet van Ziggo bent!
Nou Nou Anita777
Een beetje vriendelijk reageren kan natuurlijk ook wel. Wij snappen allemaal dat het niet leuk is en dat je je frustratie kwijt wilt maar om dan zo te reageren op iemand die je wilt helpen. Om eerlijk te zijn, dat is niet netjes en hij pakt het prima op.

Om te melden in je bericht dat Ziggo iets te verbergen zou hebben omdat je je plaatjes niet kunt plaatsen is natuurlijk ook wel een beetje overdreven. Misschien maakt je PC, of Telefoon, wel te grote plaatjes en ligt het daaraan. Zo kunnen we natuurlijk nog wel een tijdje heen en weer gaan en ook dat is niet nodig.

Wij Super Experts helpen Moderatoren van Ziggo om klanten te helpen. Soms zijn er dingen waar we misschien niet direct mee kunnen helpen maar het wel proberen en zullen daarnaast, maar dat zie jij dan weer niet, een moderator aanroepen om te vragen of die je vraag z.s.m. wilt oppakken. Dus naast wat Garfieldx je schrijft doet hij ook moeite om je te helpen door sneller een moderator aan te roepen en te vragen of die hier mee kan helpen.

En als je nu direct een vraag had, dan had je ook kunnen proberen contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo en daar vragen of die misschien iets voor je kunnen betekenen. De community is er voor klanten die klanten helpen en als die er niet uit kunnen komen, of vragen die toch alleen door Ziggo kan worden beantwoord, dan komt er een moderator lang. Normaal gaat daar 1 of 2 dagen overheen en in dit geval denk ik dat het wat sneller zal gaan omdat Garfieldx je melding inmiddels heeft doorgegeven.

Nogmaals, Ziggo heeft niets te verbergen, is geen schandalig bedrijf en helpt je zodra er een moderator vrij is. Ik hoop dan ook dat je snel antwoord krijgt op je vraag en dat je weer snel kunt genieten van de serie die je graag wenst te volgen. Alvast een fijne dag gewenst.


Dus wat je eigenlijk zegt is dat Ziggo amateurs inhuurt!xD

echt als je niks te melden hebt, reageer dan niet, ik wil gewoon dat het geplaatst wordt. Als je klachten hebt over klanten moet je lekker bij Ziggo wezen, Doei!
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Wij hebben zekers iets te melden, dat wij mensen helpen en nuttige info geven aan klanten die het wel kunnen waarderen dat wij er voor ze zijn.

Ziggo Huurt helemaal niemand in behalve de moderators die worden ervoor betaald en wij helpen de klanten op deze community met de hulp die Ziggo ons vertrouwen geeft. Wij werken ook nauw samen met de Moderators en kunnen dan de klant helpen.

Meer ga ik hier niet meer neerzetten me mede Super Expert Collega EnergieBoy en ik hebben de hulp geboden, en als dat niet wordt gewaardeerd, jammer.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Goedemorgen Anita777.

De rook spat nog net niet van m'n scherm. Jij bent duidelijk niet blij met de gang van zaken. De Super Experts proberen hier andere klanten zo goed als ze kunnen te helpen en ze zijn niet in dienst van Ziggo.

Om duidelijkheid te krijgen heb ik dit even voor je uitgezet, want je mag er inderdaad vanuit gaan dat we uitzenden volgens een wekelijkse cyclus.
Wat Dave zegt snijdt wel hout. We zijn en blijven afhankelijk van andere partijen wanneer het om content gaat. Ik ga er in ieder geval achteraan en je hoort van me zodra ik het verlossende woord heb zodat je lekker in deze serie kan duiken.
EnergieBoy
Level 19
Anita777 wrote:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Ziggo amateurs inhuurt!xD

echt als je niks te melden hebt, reageer dan niet, ik wil gewoon dat het geplaatst wordt. Als je klachten hebt over klanten moet je lekker bij Ziggo wezen, Doei!

Zozo.. groot praat hoor.
Ik heb geen klachten over klanten, helemaal niet. Vertel je alleen hoe het werkt op de Community en als je dit niet wenst aan te nemen, niet mijn probleem. Erg jammer dat je frustratie zo diep zit, even tot 10 tellen of gewoon lekker een stukje gaan wandelen, doet wonderen. En dan geef je de moderator ook gelijk de tijd om een antwoord bij je vraag te vinden.

Jij ook heel veel succes gewenst en zal ook eindigen zoals jij doet, Doei!
** nog even ter info, Ziggo huurt Super Experts niet in hoor, was dat maar zo **
Anita777
Level 1
Topicstarter
xGarfieldx-Dave wrote:
Wij hebben zekers iets te melden, dat wij mensen helpen en nuttige info geven aan klanten die het wel kunnen waarderen dat wij er voor ze zijn.

Ziggo Huurt helemaal niemand in behalve de moderators die worden ervoor betaald en wij helpen de klanten op deze community met de hulp die Ziggo ons vertrouwen geeft. Wij werken ook nauw samen met de Moderators en kunnen dan de klant helpen.

Meer ga ik hier niet meer neerzetten me mede Super Expert Collega EnergieBoy en ik hebben de hulp geboden, en als dat niet wordt gewaardeerd, jammer.


Dat is weinig van te merken!xD
Als ik vraag wanneer het geplaatst wordt, wrm antwoord je dan met “misschien”, wat heb ik aan “misschien”? Dan moet je nu niet gaan lopen miepen dat ik je keihard aanpak want dat heb je verdiend!
0 Kudos
Anita777
Level 1
Topicstarter
EnergieBoy wrote:

Anita777 wrote:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Ziggo amateurs inhuurt!xD

echt als je niks te melden hebt, reageer dan niet, ik wil gewoon dat het geplaatst wordt. Als je klachten hebt over klanten moet je lekker bij Ziggo wezen, Doei!
Zozo.. groot praat hoor.
Ik heb geen klachten over klanten, helemaal niet. Vertel je alleen hoe het werkt op de Community en als je dit niet wenst aan te nemen, niet mijn probleem. Erg jammer dat je frustratie zo diep zit, even tot 10 tellen of gewoon lekker een stukje gaan wandelen, doet wonderen. En dan geef je de moderator ook gelijk de tijd om een antwoord bij je vraag te vinden.

Jij ook heel veel succes gewenst en zal ook eindigen zoals jij doet, Doei!
** nog even ter info, Ziggo huurt Super Experts niet in hoor, was dat maar zo **


Kind, je komt net kijken op de wereld. Maar goed dat je niet werkt bij Ziggo want je fatsoensnormen zijn beneden peil in de zin van “klant is koning”
0 Kudos
Anita777
Level 1
Topicstarter
Michael Ziggo wrote:
Goedemorgen Anita777.

De rook spat nog net niet van m'n scherm. Jij bent duidelijk niet blij met de gang van zaken. De Super Experts proberen hier andere klanten zo goed als ze kunnen te helpen en ze zijn niet in dienst van Ziggo.

Om duidelijkheid te krijgen heb ik dit even voor je uitgezet, want je mag er inderdaad vanuit gaan dat we uitzenden volgens een wekelijkse cyclus.
Wat Dave zegt snijdt wel hout. We zijn en blijven afhankelijk van andere partijen wanneer het om content gaat. Ik ga er in ieder geval achteraan en je hoort van me zodra ik het verlossende woord heb zodat je lekker in deze serie kan duiken.


Ik snap dat je dat denkt Michael maar waar het hier omgaat is dat ik een vraag stel die niets te maken heeft waar knabbel en babbel mee aankomen. Als ik vraag wanneer wordt het geplaatst, moeten we natuurlijk wel bij het onderwerp blijven en niet dat ik van onnodige informatie wordt voorzien. Ik vind het ook kwalijk voor het enorme bedrag dat ik betaal, dit soort peppi en kokkie antwoorden voor terugkrijg.

Ik heb al ziggo gebeld en ik heb me ook de onvrede uitgesproken over deze twee amateurs want ik vind dit echt onacceptabel en wanneer ze erop aangesproken worden, voelen ze zich beledigd en ik dacht dat ik hier de enige vrouw was!;)
het is opgelost.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Fijn dat het is opgelost, Anita777.

Laten we het dan hierbij houden. Houd er in het vervolg rekening mee dat de Ziggo Community een klant-help-klant forum is. Wanneer je direct een antwoord van iemand van Ziggo wilt krijgen, is dit misschien niet direct het juiste kanaal in dat geval.