1
Vraag
2
Reacties
Sjonnie69

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Op Pace decoder knippert er een rood lampje en op het display cr 05 oplopend naar 60.

Hallo.

Ik heb hier nog een Pace DCR-7111.

Wij gebruiken deze op de slaapkamer voor de tweede tv, zo van de ene op de andere dag knippert er een rood lampje en op het display cr 05 oplopend naar 60.

Ik heb al geprobeerd te resetten, maar niets helpt.

Mvgr,

Sjonnie de Graaaf.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sjonnie69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het rode lampje blijft knipperen, ik heb contact gehad met ziggo en er is een nieuwe mediabox onderweg.

iedereen bedankt voor de input, maar het is opgelost.

 

Mvgr,

Sjonnie

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

kun je eens een foto die melding op het display maken

heb je de stroom er al 30 seconde af gehad ?

Sjonnie69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de stroom er 30 sec af gehad, de foto maak ik morgen even.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Sjonnie69, welkom op de Community! 

Vervelend dat je problemen ervaart met de Pace box op de slaapkamer. Ik begrijp dat je de melding op de display van de box zelf ziet. Wat wordt er getoond op TV? Of blijft het beeld daar zwart? 
En zou je de gevraagde foto's nog met ons kunnen delen, zodat we een goed beeld hebben van de situatie? 

Sjonnie69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedenavond

Ik heb de foto gemaakt, de tv geeft de melding dat er niks is aangesloten.

Het kastje knippert de rode powerknop en de cijfers op de display lopen op.

Mvgr

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sjonnie69 

Als ik een kijkje neem bij jouw gegevens dan zie ik dat je van ons een Mediabox XL en Extra CI module in bruikleen hebt. Ik zie onder jouw gegevens de betreffende Pace mediabox op deze foto niet actief staan. Deze mediabox wordt in voormalig UPC gebied enkel in bruikleen gegeven, maar doordat jij hier geen abonnement op hebt staat deze dus niet actief. Kan het zijn dat je deze vroeger bent vergeten naar ons terug te sturen of heb je deze elders aangeschaft?

Sjonnie69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo

Het klopt wat je zegt, de CI module van mij heb ik bij mijn moeder voor de tv, de mediabox van mijn moeder hadden wij in gebruik omdat onze tv niet met de CI module overweg kon.

Het werkte altijd perfect.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah, op die manier @Sjonnie69. Helder. Kan het zijn dat je moeder misschien het abonnement op deze mediabox heeft beëindigd? Het is sowieso wenselijker als de mediabox onder jouw gegevens komt te staan. Stel dat de mediabox kapot gaat, dan kunnen wij deze omruilen en wordt hij naar jouw adres gestuurd in plaats van het adres van jouw moeder (waar hij nu actief staat). Ditzelfde geldt uiteraard ook andersom bij de CI+ module. 

Het rode lampje geeft aan dat de box in standby staat. Wanneer je de mediabox aan zet, wordt het lampje dan wel groen? Zo ja, dan kan het zijn dat als je de melding ook ziet dat er geen tv-signaal is dat je het bronkanaal moet aanpassen. Staat dit goed, dan kan het ook wijzen op een probleem met de HDMI kabel of de HDMI poort op de televisie.

Sjonnie69
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het rode lampje blijft knipperen, ik heb contact gehad met ziggo en er is een nieuwe mediabox onderweg.

iedereen bedankt voor de input, maar het is opgelost.

 

Mvgr,

Sjonnie

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Sjonnie69 wrote:

Het rode lampje blijft knipperen, ik heb contact gehad met ziggo en er is een nieuwe mediabox onderweg.

iedereen bedankt voor de input, maar het is opgelost.

 

Mvgr,

Sjonnie



Dat is geweldig nieuws @Sjonnie69. Fijn dat het probleem hiermee is opgelost  ​​​​​​​
Bedankt voor het laten weten hiervan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic