1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Raym-S

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op Next Mini Ab werken maar een paar knoppen

Bij installatie krijg ik eerst het scherm om de Ab te koppelen. Netjes de TV knop samen met 0 ingedrukt houden. Daarna kom ik in het Ziggo scherm waar je persoonlijke instellingen kunt aangeven door omlaag te scrollen. Maar dat lukt niet. AB functies die wel werken zijn TV aan/uit, Next Mini aan/uit, Source, maar kan niet scrollen of uit dit scherm weg. Daardoor de installatie niet te voltooien. 

Box al gereset met 6 seconden ingedrukt houden, Ab gereset met toestel terugspoelen etc, maar kom niet meer in het scherm om de Ab vanaf het begin weer te koppelen. 

Ligt dit probleem aan de AB, of aan iets anders? Hoe krijg ik de Next Mini nu aan de praat? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903

Level 17
  • 3392Posts
  • 181Oplossingen
  • 2494Likes

in dit scherm zou je het knopje op de mini 6-7 sec ingedrukt moeten houden, het lampje van de mini word dan paars. koppelen zou dan moeten lukken.. de aanhouder wint (hopelijk)..

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Gio2903

Level 17
  • 3392Posts
  • 181Oplossingen
  • 2494Likes

batterijen van de ab er even uit en dan terug erin

laat mini opnieuw opstarten, dus even stroomloos maken

als mini weer in het eindscherm is, hou de aan-knop op de mini 7sec ingedrukt en probeer dan te koppelen. dit is de enige manier volgens mij. soms moet je de 0+tv toets wel echt lang ingedrukt houden

Raym-S
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Batterijen eruit, wachten en erin, check. 

Mini van stroom, 2 uur later weer proberen, check.

Opnieuw resetten door knop 6, 8,of 10 seconden ingedrukt houden, check.

Maar kom nooit meer in het scherm van Ab dus opnieuw koppelen of instellen gaat niet meer. Ver volgens weer het Speciaal voor jou scherm, zie bijlage, waarin ik dus niet kan scrollen.... 

16797786780605725702749925075806.jpg

Gio2903

Level 17
  • 3392Posts
  • 181Oplossingen
  • 2494Likes

in dit scherm zou je het knopje op de mini 6-7 sec ingedrukt moeten houden, het lampje van de mini word dan paars. koppelen zou dan moeten lukken.. de aanhouder wint (hopelijk)..

Raym-S
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is het, Thanks! 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24590Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7986Likes

Afstandsbediening werkt opeens niet meer

Je kan op de TV knop en de 0 ( nul ) 10 seconde drukken, dan zou hij weer moeten koppelen. Wel dicht bij de Media Box gaan staan.

Anders:

Kun je eens kijken of je de afstandsbediening kunt koppelen? Dit kun je doen met de volgende stappen:

• Zet de Mediabox aan
  • Druk het stand-by knopje voorop 6 seconden in
  • Je krijgt nu als het goed is een scherm dat laat zien hoe je de afstandsbediening kunt koppelen
  • Koppel de afstandsbediening door de 0 en terug-naar-tv-knop 10 seconden tegelijk in te drukken 

Of als reset modus:

Reset de afstandsbediening

Druk de terugspoelen (<<) en de 'terug-naar-tv'-knop 10 seconden tegelijk in. Hiermee reset je de afstandsbediening en daarmee activeren we ook het automatische koppelproces weer. Let op, het kan even 20 seconden duren na het resetten van de afstandsbediening voor het automatische koppelproces start. Je kunt het herkennen, want daarna zal de mediabox rechtsboven de melding geven "je kunt nu je ..... bedienen".

Lukt dat niet?

Laat het dan weten.