Ik had de uitzending van een documentaire over Madness (muziek) ingesteld om op te nemen (Canvas). Bij het kijken van de opname, bleek dat er een voetbalwedstrijd voor zat, die uitliep op een verlenging en penalties. De documentaire begon dus veel te laat en het einde (ongeveer laatste half uur) was hierdoor niet opgenomen. Omdat het op Canvas niet mogelijk is om terug te kijken (althans deze uitzending niet), moet ik nu helaas het einde van de documentaire missen. Weet iemand (of wellicht @Ziggo) hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Belgen lopen vaak flink uit, al sinds ze TV uitzenden, vanaf het moment dat de programma's opgenomen konden worden, het videoband tijdwerk, neem ik al het volgende programma ook altijd op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo heeft in het verleden regelmatig aangegeven dat dit soort fouten hersteld kan worden, en dat ze dat ook zouden doen.
Ik heb daar slechte ervaringen mee. Dat gebeurd m.i. zelden of nooit.
Enige wat je had kunnen doen was het volgende programma ook opnemen. maar daar heb je nu niets meer aan.
De Belgen lopen vaak flink uit, al sinds ze TV uitzenden, vanaf het moment dat de programma's opgenomen konden worden, het videoband tijdwerk, neem ik al het volgende programma ook altijd op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.