NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Eind vorig jaar werd aangekondigd dat npo 1 en 2 extra in juli 2022 vanuit de npo van dvb ondertiteling zou worden voorzien. Na de overgang naar hd van deze zenders was het aanvoersignaal afwezig. Teletekst is sinds een aantal maanden terug maar hef dvb signaal ontbreekt nog steeds. Iemand schreef maar op npo2 extra zie je in het menu wel ondertiteling staan. Dat klopt maad het is een lege huls want als je hef selecteert krijg je geen ondertiteling te zien we hebben het hier voor alle duidelijkheid over ondertiteling tijdens nederlands gesproken delen ! Nu is npo politiek erbij gekomen en heeft deze hetzelfde manco. Kan iemand eens een status update geven van ziggo wanneer de npo eindelijk het goede signaal gaan doorgeven? Npo 1tm 3 hebben het ook moet toch niet zo moeilijk zijn ??
Hoi allemaal,
Er is opnieuw contact geweest met de betrokken partijen. Het probleem is bekend bij de NPO, er wordt door hen momenteel gewerkt aan een oplossing. Wanneer deze beschikbaar is kan de NPO op dit moment nog niet aangeven.
Ik ben nog steeds bezig met het contact hierover. Nog geen updates helaas!
Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen, ik heb opnieuw navraag gedaan!
Hoi allemaal,
Er is opnieuw contact geweest met de betrokken partijen. Het probleem is bekend bij de NPO, er wordt door hen momenteel gewerkt aan een oplossing. Wanneer deze beschikbaar is kan de NPO op dit moment nog niet aangeven.
Ik wil toch eens voorzichtig navragen hoe de stand van zaken nu is. Voor zover ik begrepen heb wordt er nog steeds gewezen, terwijl ik de indruk heb dat het een kwestie is van iets "aanzetten".......?
Hoi @IGMLemmens
Ik heb navraag voor je gedaan. Er is nog geen datum bekend wanneer de oplossing vanuit de NPO beschikbaar is. Het is niet iets wat wij kunnen aanzetten, het wordt ons op zit moment simpelweg niet aangeboden.
Wat is de stand van zaken nu? We zijn ruim 2 jaar na de toegezegde datum dat het geregeld zou worden. De concurrenten van ziggo kunnen het wel doorgeven en de npo zegt dat het probleem bij ziggo ligt in weigering dit door te geven. Wat is hier de waarheid . Ziggo hanteert wel meer eigen redenen. Zoals wel vrt1 en canvas van ondertiteling voorzien maar Ketnet waarop ook sportwedstrijden of muziekavonden te zien zijn niet hetzelfde ondertitelings signaal mee te geven is dit ook de schuld van de npo? Ik zit vanaf 1987 onafgebroken bij Casema/ ziggo . Maar misschien wordt het tijd om uit te wijken naar een andere provider.
Hi @JeanPi, ik kon helaas geen nieuwe informatie vinden. We zijn er opnieuw achteraan gegaan, zodra we reactie hebben, komen we in de lucht!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.