1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jeroen38

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online aanpassen abbo niet mogelijk en Mediabox loopt vast

Yes al 3 maanden. Als ik bel zegt men of moet gewoon kunnen, of ga het oplossen probeer het dadelijk weer even.

Maar goed had meerdere problemen.

Ben bang als je resultaat wil jezelf iets moet verzinnen.

Ik zelf ben 3 dagen aan het solderen en programeren geweest omdat de AB de tv niet wou bedienen.

 

11 Reacties 11
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw melding @Jeroen38
Het klopt dat er problemen spelen met het bestellen in Mijn Ziggo. Omdat dit lang niet bij iedereen speelt, maakt dat het probleem erg lastig maar er wordt nog zeker gewerkt aan een oplossing hiervoor. Gelukkig zitten wij altijd voor je klaar om je te helpen. Wanneer ik iets voor je aan kan passen, hoor ik het dan ook graag.

Jeroen38
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kijk het eerste eerlijke antwoord wat ik krijg sinds ik lid ben in oktober. 

Sorry meneer we hebben iets gemaakt en dat werkt nog niet. 

Ipv meneer uw software heeft een probleem.

En uw buurman niet want die heeft andere.

Of moment ik verander ff wat in de computer en dan doet ie het.

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@Jeroen38 uiteraard kan er softwarematig ook van alles mis gaan, denk aan cookies, browser of internetgeschiedenis. Maar ik ging er eigenlijk al een beetje vanuit dat je alles had geprobeerd 😉
 

Jeroen38
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja klopt ben al vanaf dag 1 bezig.

Nu 3 maanden.

1 en al ellende.

Niks werkt fatsoenlijk.

Krijg echt het idee dat ziggo iets wil. Leveren waar ze zelf geen expertise over hebben.

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

In dat geval wil ik je toch vragen een nieuw topic aan te maken en daarin jouw problemen op de community voor te leggen. Ik heb namelijk het idee dat dit niet alleen met het bestellen via Mijn Ziggo te maken heeft.

Ik hoor graag van je.

Jeroen38
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee klopt. 

AB werkt niet. 

Apps lopen vast. 

TV decoder loopt vast. 

Je word als oud vuil behandeld als je belt.

Zelf bij 1 medewerker gehad dat je verhalen over een familie lids sex leven op de achtergrond te volgen was.

Ben in drie maanden al bijna 30 euro kwijt aan bel kosten. 

En echt niks is opgelost. 

Heb zelfs een Hollands nieuwe op me naam staan die niet van mij is. 

Dus over de privacy heb ik zo ook mij twijfels

 

Ik wacht tot kpn mijn aansluiting klaar heeft en dan is einde ziggo. 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ik heb je bericht even naar een nieuw topic verplaatst omdat het toch meer voeten in aarde heeft dan alleen het bestelproces in Mijn Ziggo.

Jeetje wat een verhaal en geschiedenis zeg. Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten tot je over mag stappen gezien wat je allemaal met ons meegemaakt hebt.
Misschien ten overvloede, maar je mag nooit als oud vuil behandeld worden.  Ook deze gesprekken op de achtergrond kunnen natuurlijk niet door de beugel. Hiervoor dan ook mij oprechte excuses. Weet je nog wanneer deze gesprekken geweest zijn? Dan ga ik mijn collega hierop aaspreken. 

Wat super zuur dat het maar niet wil vlotten met de mediabox. Alles lijkt met elkaar in verband te staan, als ik het zo lees. Kun je uitleggen wat je precies aan het doen bent wanneer de decoder vastloopt? Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de internet aansluiting. Is de box via wifi of bekabeld aangesloten? Krijg je ook een foutcode tijdens het vastlopen?

Dat je zoveel geld kwijt bent aan het bellen naar ons, is natuurlijk niet normaal.  Wij rekenen niets extra's voor onze telefoonlijn en deze minuten zouden dan ook binnen jouw bundel moeten vallen. Hierin kan ik helaas ook niets voor je betekenen.

Wanneer iets bij Hollands Nieuwe niet in orde is, wil ik je vragen om contact met hen op te nemen. Dit staat los van ons.

Jeroen38
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik Hollands nieuwe bel zeggen ze geen abbo te vinden. 

Enige die dit vinden zijn jullie.

Opnamen terugkijken, npo app, terugkijken.

Bij terug spoelen of verder spoelen loopt af en toe het beeld vast en doet niks meer hierdoor moet ik de boel resetten en doet hij het weer.

Dingen gedaan!!! 

 

Modem reset. 

Kabel vervangen. (CAT6) +coax

Hdmi vervangen. 

Nieuwe next box. 

Andere tv geprobeerd. 

 

De next box is zowel verbinden met internet als coax kabel die meegeleverd zijn. 

 

Bij films is er een hele irritante ruis aanwezig. 

Die stokt als het praten in de film stopt. 

Heel irritant. 

 

Als ik films huur komen deze niet te staan in on demand producten die ik aanschaf. In mijn ziggo. 

Ik zie pas wat me verbruik is als de rekening binnen is en betaald. 

 

Heb bij de nieuwe geleverde box expliciet om een retourdoos gevraagd. 

Werd niet geleverd. 

Zat wel verscheurde retour sticker bij. 

Ik vroeg dit omdat mijn ab vervangen is en de oude terug moet en deze niet erbij in een volledige volgepakte doos past. 

 

 

 

 

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ah precies. Een foutje van de bank in jouw voordeel, gezien je hierdoor onterecht recht krijgt op de Gratis Extra's in combinatie met Hollands Nieuwe. Waarschijnlijk staat er nog een abonnement van een oude bewoner op jouw adres geregistreerd. Wanneer je dit erg vervelend vindt, laat ik de Gratis Extra's voor je verwijderen.

Als ik het goed begrijp ervaar je problemen met de diensten die via internet werken. Loopt de ethernetkabel rechtstreeks van het modem naar de Next of maak je gebruik van een eigen router, switch of accespoint?

Wanneer je live TV kijkt gaat het verder wel goed?

Logisch dat deze ruis irritant is tijdens het kijken van films. Dit heb ik ook nog niet vaker gehoord. Dit had je met zowel de oude als de nieuwe box? Zodra je de film stopt, is de ruis ook weer weg? Zijn dit bestelde films of ervaar je het ook met opgenomen films?

Ik heb je een retourdoos gestuurd. Hierin mag je de oude box met oude afstandsbediening retourneren. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Jiri Voeg dit topic hier ook maar bij van @Jeroen38 Re: Pakket wijzigen - Ziggo Community

Jeroen38
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ow is het een spelletje monopoly.

Moet de monteur mij dan betalen als hij langs komt.

Heb een huis op deze straat mag ik er wel een hotel opzetten dan beur ik meer.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic