Ik heb nu meerdere mensen gesproken maar niemand weet het, ik krijg ongewenst en heb het niet opgenomen een programma die bewaard word en die ik niet zomaar kan verwijderen . Ik wil dit niet maar niemand weet wat het probleem is. Alles al naar beginstatus gezet. En toch word er een programma ongewenst opgenomen. Ik hoor graag hoe ik dit programma in de toekomst niet meer te zien krijg .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het gebeuren dat bij terug kijken ( replay) ook dit onthouden wordt ?/. Wat gebeurt er als je dus het ongewenste selecteert, en de info toets indrukt is daar niet de mogelijkheid op ea te verwijderen? Heb je nog de xl ab of de nieuwe? Mijn idee tenslotte dit is geen opname maar een replay isue. Gaat de opname na een week automatisch zelf weg? en wordt een nieuwe aflevering getoond?
Ja gelukkig heb net info toets gebruikt en inderdaad daar kan ik hem wel gelijk verwijderen . Super bedankt . Maar dan nog de vraag, hoe komt deze opgeslagen, terwijl ik niks opgenomen heb
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Over welke box gaat het?
Mediaboxen | Klantenservice | Ziggo
Bij de Next en mediabox xl.
Kun niet verwijderen via Home > Bewaard > Je opnames-meer ??
Media box xl . Gewone films kan ik wel verwijderend maar een bepaald reclame programma niet ( zie nachtprogramma rrl7)
Wat een vreemd probleem @Poss! Ik zie je postcode en huisnummer nog niet in je profiel staan. Wil je deze toevoegen?
Heb je voor mij de naam van het specifieke programma? Dan gaan we verder kijken.
Wordt deze ongewenste opname ook zodanig weergegeven in de epg gids . ( rood cirkeltje) ?
Heb postcode en huisnummer ingevuld . Gaat om glamcam
Epg gids ? Bedoelt u tv gids . Nee daar geen rood bolletje
Ik bedoel inderdaad de tv gids. Staat er toevallig ook in het menu bewaard >geplande opnames een en ander programma? @Poss
Ok . En in het menu verder kijken/ en kijklijst? . Om even alles uit te sluiten. Verder ik begreep ik , dat het om de zelfde programma gaat? Staat er een datum bij .( selecteren en toets op ab de toets met 3 puntjes. Selecteer info.
Het rare is dat bij verder kijken geen rood puntje staat maar een rondje met pijl en verder moet je t kijken en kan je ze niet verwijderen. Dat is dus het probleem . Ik heb alle avonden al gekeken of het opgenomen is en dat is niet het geval
Het gebeuren dat bij terug kijken ( replay) ook dit onthouden wordt ?/. Wat gebeurt er als je dus het ongewenste selecteert, en de info toets indrukt is daar niet de mogelijkheid op ea te verwijderen? Heb je nog de xl ab of de nieuwe? Mijn idee tenslotte dit is geen opname maar een replay isue. Gaat de opname na een week automatisch zelf weg? en wordt een nieuwe aflevering getoond?
Ja komt wel een nieuwe inderdaad . Maar dan nog ik wil dit niet. Ik heb een jong kind en die hoeft dit niet te zien . Ik wil überhaupt niet dat het bij bewaarde gegevens staat. Ik had hier vroeger geen last van, nadat het ge-update is. Ik baal hier denken van
Ik kom hier even later op terug. Even kijken hoe dit op te lossen. Maar Kan je even alsnog in de tvgids even naar een volgende aflevering gaan van dit programma. en toch nog eens controleren of er een rood cirkeltje staat. Dus is alleen te zien in het menu verderkijken. Toch?
Ja gelukkig heb net info toets gebruikt en inderdaad daar kan ik hem wel gelijk verwijderen . Super bedankt . Maar dan nog de vraag, hoe komt deze opgeslagen, terwijl ik niks opgenomen heb
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.