1
Vraag
2
Reacties
f.wubben

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertitels voor slechthorenden Mediabox XL

Zo juist mijn nieuwe Mediabox XL geinstalleerd. Graag zou ik, zoals op mijn oude PACE 7111 wel kon, individueel ondertitels voor Slecht Horenden aan zetten bij BBC1 en BBC2. Dit zonder dat ik voor alle andere zenders standaard Ondertitels voor Slechthorenden aan heb staan en zonder dat ik de standaard taal voor ondertitels op Engels moet zetten. Bij de Pace 7111 schakelde ik naar BBC1 HD (61), drukte vervolgens op de Info knop en kon dan naar de ondertiteling navigeren en deze omstellen naar Engels SH. Dat werkte goed met als enige nadeel, dat bij het zappen deze instelling verloren ging. Wie weet een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
f.wubben Ga naar de desbetreffende zender > druk de ok knop in > Scroll met de pijltjes toets 1 plaatsje naar boven. Selecteer daar het menu geluid en beeld. Kies beeld. Hier kan je de aanwezige ondertiteling selecteren. ( Deze wordt op deze manier niet onthouden)

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
f.wubben Ga naar de desbetreffende zender > druk de ok knop in > Scroll met de pijltjes toets 1 plaatsje naar boven. Selecteer daar het menu geluid en beeld. Kies beeld. Hier kan je de aanwezige ondertiteling selecteren. ( Deze wordt op deze manier niet onthouden)
f.wubben
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@robbo,
SUPER!
Het werkt!
Dank je wel.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Top! en Graag gedaan. Gr Rob
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic