1
Vraag
2
Reacties
George1950

Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Ondertitels midden op het scherm

Bij een paar zender, oa BBC Entertainment en Discovery Science, staan de ondertitels sinds een paar dagen midden en klein op het scherm. Ik krijg het niet verandert. Kan dit herstelt worden? Dank. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @George1950

Wat onhandig dat de ondertiteling op deze kanalen midden op het beeldscherm staan en in het klein. Het probleem wat je omschrijft is bij ons niet bekend en daarom ben ik heel benieuwd of een reset van jouw Mediabox Next (30 seconden stroomloos) het euvel oplost? Deze simpele handeling wil namelijk de gekste problemen wel eens oplossen. We horen het graag van je!

Bekijk in context

George1950
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Reset was inderdaad de oplossing. Bedankt voor de tip.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Verwijder10 sec. de stroom van de Next🤗

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @George1950

Wat onhandig dat de ondertiteling op deze kanalen midden op het beeldscherm staan en in het klein. Het probleem wat je omschrijft is bij ons niet bekend en daarom ben ik heel benieuwd of een reset van jouw Mediabox Next (30 seconden stroomloos) het euvel oplost? Deze simpele handeling wil namelijk de gekste problemen wel eens oplossen. We horen het graag van je!

George1950
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Ga ik in de loop van de dag wel doen. Hierbij toch even een foto als verduidelijking. Tot nu toe alleen maar geconstateerd op de zenders BBC entertainment en Discovery Science.20220914_141916.jpg

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Edite: Ik had niet goed gekeken sorry 

George1950
Topicstarter
Level 5
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 18Likes

Reset was inderdaad de oplossing. Bedankt voor de tip.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic