ellalang8
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling

Alle instellingen staan goed, maar de ondertiteling van Nederlandse programma's op de televisie werkt niet meer na de upgrade van de mediabox. Op Ziggo go doet de ondertiteling van de Nederlandse zenders het wel bij rechtstreeks kijken. Het werkt niet bij uitgesteld kijken. Wat hieraan te doen? Voor die upgrade werkte het  perfect!

3 Reacties 3
Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1128Reacties
  • 110Oplossingen
  • 201Likes

Goedemorgen @ellalang8,

 

Allereerst, welkom op de Community! Leuk dat je ons hebt gevonden.

Vervelend dat je niet ongestoord kan genieten wegens het ontbreken van de ondertiteling. Helaas, is dit een bekend probleem en fout aan onze kant. Onze specialisten zijn er van op de hoogte en werken eraan dit in een komende update op te lossen. Excuses voor het ongemak.

ellalang8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyl Z, dank voor uw reactie. Goed om te horen dat eraan gewerkt wordt. Ik hoop dat het snel met een update opgelost wordt. Is er bekend binnen welke termijn dit wordt verwacht? Het is voor iemand die minder goed hoort op deze manier lastig.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Ik durf het je niet te zeggen @ellalang8, er staat op dit moment geen verwachtte oplostijd bij en ik doe geen beloftes waarvan ik niet zeker weet of ik deze waar kan maken. We doen onze uiterste best en ik duim met je mee dat het gauw is opgelost. 

Uitgelicht topic