HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er is gevraagd om voorbeelden van ondertiteling die het niet doet. Sinds kort doet de ondertiteling het in het geheel niet van First Dates (Nederlandse), opgenomen vrijdag 20 januari 2023, 19.25 uur. Alles correct ingesteld, gecontroleerd. Ook in de ZiggoGo app doet de ondertiteling het niet van deze bezwaarde uitzending.
De ondertiteling is een issue van de Media Box ook al staat hij aan, wil deze niet altijd werken, heb je eventueel Teletekst pagina 888 gedrukt met de 3 puntjes ( nummer 9 ) als je op de aflevering zit.
Ik ga zekers even vermelding maken voor medewerker.
Goedemorgen @ErikEnkhuizen , bedankt voor je melding. Wat vreemd dat juist bij deze serie de ondertiteling niet werkt. Ik heb dit gelijk intern uitgezet bij de verantwoordelijke afdeilng zodat de ondertiteling wordt gecontroleerd (en indien nodig wordt toegevoegd) voor de toekomstige afleveringen.
Kun je ons melden wat de status hiervan is?
Hier hebben we dezelfde zeer storende ervaring. Op NPO Start/Plus is de ondertiteling gewoon beschikbaar.
We hopen natuurlijk op een voorspoedig herstel. Alvast bedankt.
We hebben momenteel nog geen update @AoxoMoxoA
Enige dat we momenteel kunnen adviseren is rechtstreeks via de mediabox/CI+ module.
Gisteravond hebben we naar een opname van Nood van afgelopen dinsdag op NPO3 gekeken en daar bleek de ondertiteling ook niet door te komen. Achteraf realiseerde ik me dat dat de vorige week ook niet het geval was.
Kortom het probleem lijkt breder te liggen dan alleen bij First dates, misschien is het wel specifiek voor NPO3.
Helaas is er geen update of oplossing in zicht @AoxoMoxoA
Er moet een specifiek soort ondertiteling worden toegevoegd wat enige tijd in beslag neemt.
Tot die tijd adviseren we het gebruik van een browser of Mediabox.
@Jamyla ,
Klopt het dan dat dit probleem specifiek is voor NPO3 en alle Nederlandse programma's op NPO3 raakt? Dus niet alleen First dates en Nood? En speelt dit mogelijk bij meerdere zenders?
Bij mij op mijn Next Mini nog geen teletekst. Wel een ondertiteling onder de ...
Het programma NOOD krijg ik niet opgenomen met ondertiteling. Ik krijg dit ook maar niet voor elkaar.
Dat durf ik nu nog niet te zeggen @AoxoMoxoA
Dit probleem is voorgelegd aan mijn collega's van content die dit in onderzoek hebben.
@MaryMaria ik had in dit bericht onderaan gezet wat je kan doen voor de teletekst.
Je kan eerst je Next Mini even van de stroom halen paar minuten. Daarna weer op de stroom tot ie klaar is dan proberen door de tekening die ik had geplaatst
De ondertiteling is een issue van de Media Box ook al staat hij aan, wil deze niet altijd werken, Teletekst pagina via de 3 puntjes ( nummer 9 ) al geprobeerd.
@ErikEnkhuizen @MaryMaria even voor jullie beeldvorming, de kuren zijn inderdaad doorgezet, men is er nog steeds mee bezig.
Wordt vervolgt aldus, sorry voor het gedoe!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...