ellalang8
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling

Alle instellingen staan goed, maar de ondertiteling van Nederlandse programma's op de televisie werkt niet meer na de upgrade van de mediabox. Op Ziggo go doet de ondertiteling van de Nederlandse zenders het wel bij rechtstreeks kijken. Het werkt niet bij uitgesteld kijken. Wat hieraan te doen? Voor die upgrade werkte het  perfect!

8 Reacties 8
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1506Reacties
  • 167Oplossingen
  • 289Likes

Goedemorgen @ellalang8,

 

Allereerst, welkom op de Community! Leuk dat je ons hebt gevonden.

Vervelend dat je niet ongestoord kan genieten wegens het ontbreken van de ondertiteling. Helaas, is dit een bekend probleem en fout aan onze kant. Onze specialisten zijn er van op de hoogte en werken eraan dit in een komende update op te lossen. Excuses voor het ongemak.

ellalang8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jamyl Z, dank voor uw reactie. Goed om te horen dat eraan gewerkt wordt. Ik hoop dat het snel met een update opgelost wordt. Is er bekend binnen welke termijn dit wordt verwacht? Het is voor iemand die minder goed hoort op deze manier lastig.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4252Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1028Likes

Ik durf het je niet te zeggen @ellalang8, er staat op dit moment geen verwachtte oplostijd bij en ik doe geen beloftes waarvan ik niet zeker weet of ik deze waar kan maken. We doen onze uiterste best en ik duim met je mee dat het gauw is opgelost. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4252Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1028Likes

@ellalang8 Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd. Hierdoor zouden de problemen verbetert moeten zijn. Men is nog wel verder onderzoek aan het doen hoe dit nog verder verbetert kan worden dus ik ben benieuwd wat jouw ervaring nu is. 

ellalang8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor uw bericht , ik zie het nu pas, ik ga het proberen

ellalang8
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er is helaas niets veranderd. Ondertiteling van de Nederlandse zenders doet het nog steeds niet en ook werkt de ondertiteling op Ziggo Go niet bij uitgesteld kijken! Ik hoop dat de situatie toch gauw verbetert!!

Phw
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds hetzelfde probleem!

Bij opgenomen programma's valt de ondertiteling vaak, meestal na een paar minuten, weg en komt dan soms na een tijdje weer terug, maar ook vaak niet. Bij SBS6 stopt de ondertiteling plotseling en komt dan soms weer terug na de reclame. Daarna stopt het vaak weer en komt het weer terug na het volgende reclameblok. Erg lastig, vooral voor slechthorenden. Ik hoop dat jullie het verder zullen onderzoeken en dat het snel wordt opgelost.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1506Reacties
  • 167Oplossingen
  • 289Likes

@Phw

 

Zeer spijtig dat het allemaal zo lang op zich laat wachten. De eerste verbeteringen die op 1 juli zijn doorgevoerd hebben nog niet het gewenste effect bij iedereen. We zijn nu bezig met andere aanpassingen maar dat laat helaas nog even op zich wachten. Ik heb tot die tijd geen tijdelijke oplossing.