Beste lezer,
Als ik een programma kijk en ondertiteling geactiveerd is en ik spoel de opname door, dan komt soms een tijd geen ondertiteling.
m.v.g. William
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na doorspoelen, misschien enkele seconden op pauze en dan afspelen?
Dit werkt volgens mij wel.
Hallo @K.N.W Tilder , bedankt voor het aanmaken van dit topic. Dat is zeker een bijzonder probleem. Goed dat je dit laat weten zodat je hier geholpen kunt worden. Ervaar je dit probleem op je mediabox Next of bij het online kijken via onze Ziggo GO app? En op welke zenders merk je dit?
Controleer voor de zekerheid of de instellingen op je mediabox goed staan. Mogelijk dat dit de oorzaak is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.