De Next Mini Media box geïnstalleerd op 1 januari 2023, werkt goed,
alleen zijn de ondertitelingen niet goed te lezen.
De eerste zin is te zien, de rest van de ondertiteling verdwijnt onder het beeld.
Weet u hoe ik dit kan oplossen? De scherminstelling moet worden aangepast, maar hoe doe ik dat?
Hoop op uw antwoord,
Hartelijke groet, Rina.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ergens in de instellingen van de TV zal Beeld als instelling staan en is er een instelling 16:9 en/of Wide en/of breedbeeld te zien, daar kun je het beeld wijzigen.
Soms is die instelling voor heel de TV, soms per HDMI ingang in te stellen.
Meneer Bert dank u vriendelijk! Het probleem is opgelost!!!
De TV stond ingesteld op 16:9, en heb ik nu op breedbeeld ingesteld,
en de ondertiteling is perfect te lezen!
Super bedankt!!! Ben heel blij!
Hartelijke groet, Rina,
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit zal vermoed ik iets van je TV zijn, als je merk en typenr doorgeeft is er misschien iemand die kan helpen .
Dank je wel! Philips Flat TV HD Ready
@cemdewit schreef:Philips Flat TV HD Ready
We moeten echt een type nr hebben, Phillips heeft tig modellen met allemaal verschillende instellingen.
Ergens in de instellingen van de TV zal Beeld als instelling staan en is er een instelling 16:9 en/of Wide en/of breedbeeld te zien, daar kun je het beeld wijzigen.
Soms is die instelling voor heel de TV, soms per HDMI ingang in te stellen.
Meneer Bert dank u vriendelijk! Het probleem is opgelost!!!
De TV stond ingesteld op 16:9, en heb ik nu op breedbeeld ingesteld,
en de ondertiteling is perfect te lezen!
Super bedankt!!! Ben heel blij!
Hartelijke groet, Rina,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.