Sinds vorige week valt ineens weer de ondertiteling weg van BBC-programmas. Soms komt het wel wel weer terug tijdens een programma. Hier hebben we de afgelopen jaren bij vlagen al eerder last van gehad. Dit ligt niet aan de BBBC, maar aan Ziggo. Kan dit nu eindelijk eens opgelost worden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Ziggo Community Klant helpt klant ondersteuning, Ondertiteling van BBC is reeds een issue, voor ik het eventueel meld,
Als u op de Home knop drukt en dan gaat u naar het tandwiel op rechts dan kiest u tabblad Profielen
Onderaan staat Ondertiteling > deze kunt u Uit / Ondertiteling Aan / Ondertiteling voor Slechthorenden kiezen.
Als u dan 1 hebt gekozen komt er nog extra Menu bij Taal van je Ondertitels
Als u gaat naar het kanaal van de BBC dan kunt u op de 3 puntjes drukken dan kunt u ondertiteling aanzetten, nu merk ik als je voor slechthorende ondertiteling kiest, dan wordt hier wel netjes alles weer gegeven. Letters in Geel, Groen en Blauw.
Mocht dit niet werken, geeft u dan even een tag op me naam @Dave dan zie ik dat u reageert en kan ik dit doorzetten naar een Ziggo medewerker.
Als u eventueel foto's kunt plaatsen via topic of onderaan op Bladeren en upload, jpg, jpeg, bmp, png kunnen de medewerkers ook zien en of
uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.
Ik heb even in het archief van Ziggo gekeken en daar heb ik twee oplossingen voor u gevonden. U zou als eerste even het stroom van uw kastje eraf kunnen halen, en daarna de stroomkabel er 30 seconden later weer er in te steken. Als dat niet werkt zou u, uw kastje ook terug kunnen zetten in fabrieksinstellingen. Dit zou uw probleem kunnen doen oplossen.
@panda_snorkel dat zal niet werken, het heeft met de BBC te maken met wat er aangeboden wordt en of daar wel
ondertiteling bij zit. Gister zat ik op BBC Film te kijken maar de Ondertiteling gewoon was wel Engelstalig. BBC geeft geen Nederlandse ondertitels.
En het zal waarschijnlijk met de rechten te maken hebben met aanbod en wat ze bieden, want het is geen Europees land meer, en vervallen sommige opties. We mogen al blij zijn als er ondertiteling uit komt.
Met het herstarten zal dit weinig uitmaken.
@LidyH welkom op de Ziggo Community en dank voor je melding over deze problemen met ondertiteling van BBC. Weer wegvallen van de ondertiteling is niet fijn en dat hebben wij nog geheel niet op de radar. Voor het onderzoeken van deze situatie hebben we wat meer informatie nodig dan alleen BBC en ondertiteling.
1: welke BBC zender gaat het om?
2: is het bij andere zenders wel goed?
3: welk programma (datum + tijdstip)
4: i het bij andere programma's wel goed?
5: via welk medium kijk je: (bijvoorbeeld mediabox Next of Next Mini, Ziggo GO)
6: Is het na een herstart van de mediabox/app opgelost?
We zien je reactie graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.