Sinds de laatste update van de Next, staat bij ziggogo.tv standaard altijd ondertiteling aan bij werkelijk elk programma of zelfs sport. Dit was voorheen niet zo en dat vond ik ook logisch. Althans, logischer dan nu elke keer de ondertiteling uit moeten zetten.
Is het inderdaad de nieuwe standaard dat het aanstaat of is dit nog ergens aan te passen?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja in je instellingen is ergens een kopje ''ondertiteling''.
@SteefbIn mijn instellingen zie ik negens iets over ondertiteling?
Ik zie die optie alleen rechtsboven bij het tv kijken, daar zet ik het steeds uit maar verder zie ik nergens een instelling
Ah, natuurlijk, in de Next zelf.
Dank je!
‘Ik heb problemen met tv met ziggo go kijken op m’n iPad Pro 2021. Laatste software iPadOS 15.6. De ondertiteling staat continu aan als ik de app opstart. Wanneer ik deze handmatig uitzet, en vervolgens de app opnieuw opstart krijg ik de ondertiteling weer terug…
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder succes.
Bij de instellingen kan ik niets vinden om dit default uit te laten staan. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?’
als ik de instellingen wijzig op de mediabox, zoals aangegeven, dan blijven de ondertitels terug komen…
@Francoi5 Dit topic gaat over de next, over problemen met ziggo go en oa. iPad Pro zijn de laatste tijd veel topics gestart.
bedankt maar Alex, de moderator in een andere topic verwees me weer naar deze topic. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe dit alles werkt hiero…
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.