1
Vraag
2
Reacties
Frozman

Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ondertiteling staat standaard aan?

Sinds de laatste update van de Next, staat bij ziggogo.tv standaard altijd ondertiteling aan bij werkelijk elk programma of zelfs sport. Dit was voorheen niet zo en dat vond ik ook logisch. Althans, logischer dan nu elke keer de ondertiteling uit moeten zetten.
Is het inderdaad de nieuwe standaard dat het aanstaat of is dit nog ergens aan te passen?
Bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ja in je instellingen is ergens een kopje ''ondertiteling''.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@SteefbIn mijn instellingen zie ik negens iets over ondertiteling?
Ik zie die optie alleen rechtsboven bij het tv kijken, daar zet ik het steeds uit maar verder zie ik nergens een instelling

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

subs.JPG

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ah, natuurlijk, in de Next zelf.
Dank je!

Francoi5

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb problemen met tv met ziggo go kijken op m’n iPad Pro 2021. Laatste software iPadOS 15.6. De ondertiteling staat continu aan als ik de app opstart. Wanneer ik deze handmatig uitzet, en vervolgens de app opnieuw opstart krijg ik de ondertiteling weer terug…

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder succes. 
Bij de instellingen kan ik niets vinden om dit default uit te laten staan. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?’

als ik de instellingen wijzig op de mediabox, zoals aangegeven, dan blijven de ondertitels terug komen…
9D719971-D97E-49E3-9DF7-A2DC57DE8B1B.png

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Francoi5 Dit topic gaat over de next, over problemen met ziggo go en oa.  iPad Pro zijn de laatste tijd veel topics gestart.

Francoi5

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt maar Alex, de moderator in een andere topic verwees me weer naar deze topic. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe dit alles werkt hiero…8646ADFB-0494-49DF-A11F-814E1C7AF07A.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic