TheDan

Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Ondertiteling "Blue Bloods"

Bij "Movies & Series" valt op bij "Blue Bloods" (seizoen 3) dat de ondertiteling en het beeld met spraak, 1 tot 2 seconden out of sync zijn. Ik heb de Mediabox Next herstart, maar het bleef niet-gesynchroniseerd. Niet iedere aflevering heeft het; maar het is super irritant. Kan ik dat zelf nog instellen of oplossen of moet iemand bij jullie aan de slag? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TheDan
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Dank je wel @Wim C. 

Ik heb het via Facebook Messenger door laten zetten om het probleem te duiden. Bij de ZiggoGO app komt hetzelfde probleem ook voor. Niet iedere aflevering gaat mis. Van seizoen 3 heeft aflevering 15 het probleem bijvoorbeeld wel en aflevering 16 niet. Ook bij de eerste 14 afleveringen komt het soms voor.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1854Posts
  • 71Oplossingen
  • 802Likes

Dag @TheDan 

Met ondertiteling kun je daar denk ik niets aan veranderen.
Als het geluid niet lipsynchroon is ligt dat anders, maar als dit euvel alléén hebt bij één serie en één seizoen, dan ligt de oorzaak niet bij jou. Als je dat voor deze ene gelegenheid gaat aanpassen dan loopt deze serie goed en al het andere dat je bekijkt loopt out of sync. 

TheDan
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Dank je wel @Wim C. 

Ik heb het via Facebook Messenger door laten zetten om het probleem te duiden. Bij de ZiggoGO app komt hetzelfde probleem ook voor. Niet iedere aflevering gaat mis. Van seizoen 3 heeft aflevering 15 het probleem bijvoorbeeld wel en aflevering 16 niet. Ook bij de eerste 14 afleveringen komt het soms voor.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 655Posts
  • 103Oplossingen
  • 271Likes

@TheDan een onhandigheid dat dit niet lekker loopt met de ondertiteling/beeld/spraak bij Blue Bloods. Goed dat je het via Facebook Messenger al hebt doorgegeven. Dan komt het ook bij de juiste collega's terecht en wordt het opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo