Ondertiteling bij brimstone loopt een paar minuten achter en krijg je ook niet goed
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank voor het signaleren @Remon21 en Mcjm1 en geven van de tips @anoniemforum Ik heb de melding gemaakt voor de collega's om de ondertiteling van Brimstone op Movies & Series bij mediaboxen te fiksen.
De opnametip is wel echt een gouden! @Calibo !!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mediabox ?
en is het probleem ook via ziggo go ?
Op de next en alle ander boxen in huis
ik ga straks even bij mijn testen
Niet bij go
bij mijn loopt de ondertiteling goed
hoe is de next verbonden met internet wifi of bedraad ?
met kabel verbonden
Hier met een Next (via WiFi) ook een ondertiteling die minuten achterloopt. Bij andere films on demand nooit het probleem geconstateerd.
Misschien heb je hier iets aan:
Deze film is komende zaterdag om 20:25 uur te zien op NPO 3 !
Dank voor je tip! Had het nog niet gezien, maar de opname nu meteen gepland.
Dank voor het signaleren @Remon21 en Mcjm1 en geven van de tips @anoniemforum Ik heb de melding gemaakt voor de collega's om de ondertiteling van Brimstone op Movies & Series bij mediaboxen te fiksen.
De opnametip is wel echt een gouden! @Calibo !!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.