1
Vraag
2
Reacties
Frisoleunge

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling bullet train niet synchroon

Huurde via ziggo de film bullet train maar de  ondertitels komen telkens enkele seconden te laat in beeld. Hoe los ik dat op? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

No problem 🙂 Ik ervaar hetzelfde. Dit gaat inderdaad niet helemaal goed dus ik zet het door naar de juiste afdeling. 

Omdat we het heel erg waarderen dat je dit bij ons meldt en je niet optimaal hebt kunnen genieten van de film heb ik 3 gratis On Demand bestellingen toegevoegd voor je. Dit staat binnen nu en 24 uur actief. Hierna heb je 365 dagen de tijd om 3 films te bestellen zoals je dit normaal ook zou doen, het enige verschil is dat deze niet op de factuur komen te staan 😉 Als ik een aanrader mag noemen: 'Elvis' is echt heel goed. Geniet ervan!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @Frisoleunge en welkom hier! 

Wat rot om te lezen dat je niet optimaal hebt kunnen genieten van de film Bullet Train omdat je de ondertiteling niet gelijk liep. Was dit direct vanaf het begin van de film? Dan ga ik het aan deze kant ook testen. 

Frisoleunge
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie! Ja vanaf het begin en bleef ook bij herstart en dag later nogmaals proberen, niet synchroon

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

No problem 🙂 Ik ervaar hetzelfde. Dit gaat inderdaad niet helemaal goed dus ik zet het door naar de juiste afdeling. 

Omdat we het heel erg waarderen dat je dit bij ons meldt en je niet optimaal hebt kunnen genieten van de film heb ik 3 gratis On Demand bestellingen toegevoegd voor je. Dit staat binnen nu en 24 uur actief. Hierna heb je 365 dagen de tijd om 3 films te bestellen zoals je dit normaal ook zou doen, het enige verschil is dat deze niet op de factuur komen te staan 😉 Als ik een aanrader mag noemen: 'Elvis' is echt heel goed. Geniet ervan!

Frisoleunge
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top Mariska, dank voor je reactie - en de drie On Demand bestellingen!!!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic