Sorry dat ik dit topic én heb gekaapt én weer een schopje ga geven, maar mijn issue (niet onthouden van ondertiteling aan) is weer terug.
Ik keek gisteravond weer het opgenomen programma How The Universe Works terug op Ziggo GO via Android-telefoon (Engelstalig, dus standaard Nederlandse ondertiteling). Ging prima.
Wat uur later opende ik Ziggo GO weer om dezelfde aflevering verder te kijken. Ik werd opeens uitgelogd van Ziggo GO (standaard veiligheidsprocedure na een aantal dagen neem ik aan). Toen ik weer had ingelogd en de aflevering verder wilde kijken, stond tot mijn verbazing de ondertiteling weer op Uit!
Ik heb dus het vermoeden dat er een verband is tussen de ondertiteling die opeens uit staat en het (na x dagen) uitgelogd worden. Toen ik Ziggo GO bij wijze van test afsloot en opnieuw startte, stond de ondertiteling nog steeds uit. Mijn theorie is dat als ik straks via 5G weer een opgenomen Engelstalig programma start, de Nederlandse ondertiteling weer uit zal staan. Als ik de ondertiteling dan weer op Nederlands zet, zal 'ie dit straks ook onthouden als ik via WiFi kijk 🙂