Kan de ondertiteling bij zender niet Uitzetten? Terwijl bij hoofd instelling op UIT staat, en ook bij de drie puntjes staat het op UIT? Terwijl er Nederland gesproken wordt? Ik heb Media Box Next.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nou ik zal het maar zo zeggen, er is een wonder gebeurd, de ondertiteling is weg!
Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Over welk programma gaat het? Of is het op alle zenders?
Welke box gebruik je?
Ondertiteling meegezonden (hardcoded) is niet uit te zetten.
Bij alle zenders waar Nederlands gesproken wordt.
Media Box Next.
Hi @Nico M.
Wat irritant dat de ondertiteling zich zo opdringt als jij het juist uit hebt gezet. Mijn advies zou zijn om je box opnieuw in te stellen. De juiste stappen hiervoor vind je op deze pagina. Laat je ons weten of het hier mee opgelost is?
Ik wordt een beetje moe, dat ik steeds alles opnieuw moet instellen op fabrieksinstelling, heb dit ook regelmatig gedaan met andere mediaboxen,( en daarvoor steeds een nieuwe gekregen) en hoopte dat het nu met Mediabox Next verholpen zou zijn zoals beloofd. Nee het heeft niet geholpen, zag net het programma, lang leve de liefde, het een wordt gesproken in Nederlands en het ander wordt Nederlands onder titelt, terwijl het gewoon Nederlands gesproken wordt. Maar ik zie dar er meer mensen last van hebben, hoop dat er genoeg klagen en het opgelost wordt.
Ik zie veel klachten over ondertiteling, maar niet dat het niet uit te zetten is.
Misschien moet je toch je instellingen nog eens goed nakijken.
Alle instellingen voor ondertiteling staat op uit!
Maar toch ondertiteling ik wordt er niet goed van, misschien toch maar weer een nieuwe aanvragen, of wachten voor een goede update!
Wat vreemd dat het maar in beeld blijft. Je geeft aan dat je het bij eerder boxen ook al had en dat het nu op de Next opnieuw speelt. Dit is echter een storingsbeeld dat niet bekend is.
Ik heb zonet het betreffende programma even opgestart met Replay TV maar heb geen ondertiteling. Zou je toch eens kunnen checken of de ondertiteling in het hoofdmenu wel echt uit staat en niet per abuis op een andere instelling?
Nee het blijf zo, ik heb alles wat aangesloten is uit gezet en terug gezet op fabrieksinstelling, ook de router opnieuw opgestart, maar blijf ondertiteling houden bij gesproken Nederlands, zowel bij opnames als bij gewoon tv kijken gaat niet uit, maar staatwel op uit!
@Nico M. Even dit uitproberen, dat hielp hier dit vreemde fenomeen.
Zet de ondertiteling eens uit in de Ziggo Go app als je een zender kijkt b.v. NPO1.
Dan staat de standaard ondertiteling wel uit in instellingen en profielen, zet die dan weer aan en op b.v. Nederlands, dan krijg je ondertiteling bij andere talen.
Nou ik zal het maar zo zeggen, er is een wonder gebeurd, de ondertiteling is weg!
Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Geweldig om te lezen dat het nu toch is opgelost @Nico M. ! Ik kan mij voorstellen dat dit voor jou een hele opluchting is.
Ik wens je nu weer heel veel kijkplezier en een fijne, zonnige dag verder 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.