Het is gek dat ik overal ondertiteling heb behalve bij opgenomen Duitse films.
Ik heb al diverse keren gebeld met Ziggo het antwoord: dit probleem is al langer bij ons bekent. En daar blijft het bij. Wanneer wordt dit dan opgelost ???
Graag Uw reactie op dit onderwerp.
Ramon.R.Tull
r.tull@upcmail.nl
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @R.Tull, welkom hier!
Goed punt en je bent zeker niet de enige die hiermee zit. Uitspraken over wanneer dit probleem wordt opgelost kan ik niet doen want dat is nog niet bekend. Er moet iets in de achterliggende systemen worden aangepast, dus het kan ook zijn dat dit los van een software-update wordt aangepakt. Het probleem is in ieder geval bij ons bekend en we werken echt aan een oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @R.Tull, welkom hier!
Goed punt en je bent zeker niet de enige die hiermee zit. Uitspraken over wanneer dit probleem wordt opgelost kan ik niet doen want dat is nog niet bekend. Er moet iets in de achterliggende systemen worden aangepast, dus het kan ook zijn dat dit los van een software-update wordt aangepakt. Het probleem is in ieder geval bij ons bekend en we werken echt aan een oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.