Hallo. Ondertiteling disney+ staat te hoog op het beeld terwijl op android app en laptop wel gewoon normaal is. Iemand problemen hier mee? Ziggo bied disney+ aan alsof het perfect is maar de ondertiteling staat op waardeloze manier irritant in beeld
Hi, goedemorgen!
Even een update vanaf deze kant. Er is inmiddels een ticket gelogd voor de te hoge positionering van de ondertiteling bij Disney+ via de Mediabox Next en Next Mini. Op dit moment is er nog geen verwachtte oplosdatum bekend, maar we hopen uiteraard dat dit snel is opgelost en zullen in de lucht komen bij updates.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik kan het topic niet terugvinden maar ik meen dat dit al eens eerder is genoemd.
Omdat ik dat bewuste topic niet kan vinden weet ik niet of dit wel of niet is opgelost en hoe. In eerste instantie zou ik adviseren de mediabox een keer stroomloos te maken of terug naar fabrieksinstellingen.
Oke bedankt voor bericht, maar heb er niks aan. Disney+ app geeft nog steeds klote ondertiteling weer wat onprofessioneel is van ziggo zoals gewoonlijk zijn ze vaak onprofessioneel. Reset van mediabox mini lost niets op en de disney+ app werk ook nog eens bizar overdreven traag. Dit kastje van ziggo geeft eigenlijk altijd problemen met van alles heb zovaak geklaagd over dingen maar ziggo trekt zich er niets van aan. In tegenstelling tot kpn die wel een google tv android mediabox geeft bepaald ziggo zelf voor de klanten welke apps erop staan en is er geen google play store zoals bij kpn wel.
Hi @Popeye-spinazie,
Ik lees nogal wat frustratie in je bericht, dat snap ik. Laten we het wel wat netjes houden, want op deze manier wordt de sfeer er natuurlijk niet fijner op.
Je geeft aan dat je de ondertiteling te hoog gepositioneerd vind in de Disney+ app op de Mediabox Next.
De content wordt op de Next Mediabox ook afgespeeld binnen de Disney+ app. Er zijn wel opties om de opmaak aan te passen (rechts onderin beeldinstellingen en dan opmaak ondertitels).
Misschien dat je hier nog iets aan kunt veranderen om het te verbeteren.
Laat gerust even weten of dat het oplost voor je. Stuur ook gerust even een screenshot mee van hoe het er nu uit ziet zodat ik er een beeld bij heb en of je dit bij alle series/films zo ervaart.
Ja klopt dat de positie van ondertiteling te hoog staat. Optie voor ondertiteling heb ik al bekeken maar heeft geen zin, ligt echt aan de Mediabox zelf. op andere apparaten die niet van ziggo zijn werkt ondertiteling wel gewoon normaal op. Ik vraag mij ook af waarom ziggo zonodig die hele mediabox moet dicht timmer zodat er geen appstore en geen google op zit in tegenstelling tot de Mediabox van kpn. Ik hoorde ook in het nieuws dat ziggo steeds meer klanten aan het verliezen is
Ik ervaar bovenstaande ook, de ondertiteling staat inderdaad een rij te hoog, ook schakelt het beeld niet altijd naar de juiste resolutie, de aflevering of film nogmaals starten lost dit op.
Heb vandaag Disney weer geactiveerd met de Ziggo aanbieding, 3 maanden voor 3,99 👍👍
En het allerbelangrijkste: de activatie lukte in 1x 😎
Is eigenlijk geen ziggo aanbieding maar eeb algemene aanbieding. Via de officiële site van disney+ heb je dezelfde aanbieding 3 maanden lang voor €3,99 per maand. Ziggo eet gewoon een graantje meer en daarom komen ze met die k*t mediabox aan waar ziggo zelf bepaald welke apps er op mogen staan en dat zijn apps waar ze een contract mee hebben om geld te verdienen. Ik ga stoppen met ziggo binnenkort
Hi, goedemorgen!
Even een update vanaf deze kant. Er is inmiddels een ticket gelogd voor de te hoge positionering van de ondertiteling bij Disney+ via de Mediabox Next en Next Mini. Op dit moment is er nog geen verwachtte oplosdatum bekend, maar we hopen uiteraard dat dit snel is opgelost en zullen in de lucht komen bij updates.
Oke bedankt. Maar ik hoorde dat dit probleem al heel lang speelt en er toen ook niks aan gedaan werd. Hoe kan dat toch?
Hallo heren, mijn brein raakte geprikkeld toen ik las dat rens_19791 er over begon dat de resolutie van het beeld ook niet goed was. Allereerst heb ik in het Ziggo archief soortgelijke topics oplossingen gelezen door zoals Garihd het ook al voorstelde om de stroom tijdelijk van het kastje af te halen, dit heeft voor andere klanten wel geholpen in het verleden als oplossing maar helaas niet voor jullie beide heren. Nu terugkomend op waarom mijn brein geprikkeld raakte toen ik het woord resolutie las. Mijn voorstel is om te kijken of jullie het beeld van de tv kunnen kiezen om het beeld te herkalibreren. Hierbij moet ik wel zeggen het gaat hier om het herindelen van de pixels op de juiste plaats op het beeldscherm en daarmee wetende dat de ondertiteling ook uit pixels is opgebouwd kan het mogelijk zijn dat door het herkalibreren van het beeldscherm de pixels en dus ook de ondertiteling weer op de juiste plek onderaan het beeld worden geherpositioneerd. Het is het proberen waard, graag hoor ik van u beide heren of mijn voorstel als een mogelijke oplossing kan bieden.
Goedemiddag,
Is er inmiddels al meer bekend mbt de ondertiteling in de Disney+ app??
Ook is de app erg traag met navigeren.
Achter de schermen zijn we nog in de weer met Disney. Zodra we inhoudelijk meer weten, dan delen we dat natuurlijk via deze weg.
De problemen met de Disney+ app zijn nog steeds niet opgelost, is hier inmiddels al een terugkoppeling over?
In de changelog van software 5.16 van de next mini, die hier vorige week geïnstalleerd is worden verbeteringen in de app vermeld, bij ons is de app nog steeds erg traag.
Irritant dat de App nog steeds traag is, ondanks een update waarin wordt gesproken dat de App verbeterd is. Voor zowel de traagheid als de positionering van de subtitles heeft Disney aangekondigd een improvement te gaan uitvoeren. Wanneer je deze kunt verwachten is helaas niet bekend, maar we laten het uiteraard weten.
Dank je wel, Disney is hier inmiddels opgezegd, maar hoop voor anderen dat er snel een fix komt.
Ongelooflijk, dit speelt nu al 7 maanden en er is nog steeds geen oplossing, ik vraag mij dan toch af wat is er nu eigenlijk allemaal gedaan is om de ondertiteling op de juiste plek op het scherm te krijgen? Want je maakt mij niet wijs dat er iemand al 7 maanden met dit probleem aan de slag is geweest...
Ik had ook een vergelijkbaar topic geopend, maar die is gesloten.
Ziggo geeft aan hiermee bezig te zijn met Disney, maar meer dan 7 maanden is echt véél te lang.
Ziggo doer de druk een beetje op bij Disney. Geef aan dat je vele teleurgestelde gebruikers hebt, misschien dat het geeft.
Ik heb dit probleem overigens zowel via de Next als de Next Mini die ik onlangs als vervanging van de Next heb gekregen.
Op alle andere apparaten is dit probleem er niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.