Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik een programma van de WDR opgenomen heb en daarna afspeel en de ondertiteling activeer, doet de ondertiteling het niet. Oorzaak?
Er is GEEN teletekst mogelijk bij opnames afspelen.
Ik heb de indruk dat er een oplossing gevonden is. Ondertiteling werkt weer bij opgenomen programma's van de Duitse zender WDR. Echter.....gesproken woord en ondertiteling is NIET synchroon. Jammer! Is dit ook op te lossen?
De ondertiteling bij de WDR doet het weer! Niet helemaal perfect, maar tóch!
Bij mij doet hij het nu weer! Niet helemaal vlekkeloos, maar wel goed te volgen!
Ik betaal bijna € 100.- per maand. Dan mag ik toch verwachten dat alles vlekkeloos verloopt.....
@Madelon @Cecilia De ondertiteling bij WDR-opnames vormt nu al vele maanden (een half jaar?) een probleem (of het soms wel werkt weet ik niet zeker, meestal niet in ieder geval). Hoe kan het dat het zo lang duurt voordat dit wordt opgelost? Bij mij gaat het over Tatort (serie-opnames). Ook recent is er geen ondertiteling, zoals bij de aflevering van 10 jan 2023 22:15 uur die ik nog heb staan.
Hier hetzelfde. Het is elke keer een gok of er wel of geen ondertiteling bij is. Heel vervelend.
Blijft inderdaad een ellende met de ondertiteling bij opgenomen programma's. Is even goed gegaan, maar nu weet bagger! Wie lost dit voor eens en altijd op??????
Nu alweer rond 14 dagen geleden dat ik de laatste opmerking heb gemaakt: nog niets veranderd. Ondertiteling bij opnames zijn er nog steeds niet!!!!!
Hallo @abuijsen , helaas is het toevoegen van de ondertiteling bij de omroepen en verantwoordelijke partijen een erg tijdrovende klus. Dit is helaas niet altijd op te lossen door op 1 knop te drukken. Weet wel dat er achter de schermen hard wordt gewerkt hieraan om dit op korte termijn te voorkomen.
Hallo Meindert,
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dit speelt al vanaf september vorig jaar!!! Is een tijdje goed gegaan, maar sinds enkele weken weer geen ondertiteling.
Het klopt helemaal dat dit probleem al even speelt, @abuijsen . In het ticket hierover zie ik wel positieve woorden staan. De verwachting is dat het wel op redelijk korte termijn opgelost moet zijn. Een exacte datum is nog niet gecommuniceerd.
Wat een reactie! Daar ben ik ècht blij mee! is dit een grap of zo?
Nog steeds geen adequate oplossing gevonden?
Ondertiteling doet het bij opnames af en toe en als hij het al doet, valt de ondertiteling regelmatig weg.
Weer een ander probleem erbij: bij live programma's lopen spraak en ondertiteling totaal niet synchroon. Meestal is al iets ondertiteld hetgeen daarna pas wordt gezegd.......
Het spijt me @abuijsen, er is inderdaad nog geen sluitende oplossing voor de ondertiteling bij opnames op WDR. Vooralsnog geldt de workaround; op sommige platformen werkt het wel via teletekst pagina 777.
Je noemt daarnaast een volgend probleem: bij live TV werkt het niet goed of is het niet synchroon. Merk je dat alleen op WDR, of andere zenders ook?
Rente,
Dit is alleen bij WDR.
Via teletekst is het overigens pagina 150. Teletekst werkt echter niet bij opnames, wel live televisie.
Dank je voor de reactie, @abuijsen . Zodra we een update krijgen over deze situatie, laten we dit gelijk weten.
Ziggo Meindert: Al iets van een update bekend? Ondertiteling bij opnames van de WDR werkt wel weer, maar verre van synchroon. Eerst komt de ondertiteling en enkele seconden later wordt de tekst pas uitgesproken.
Helaas nog geen update @abuijsen. Het ticket staat nog steeds open. We houden dit op de achtergrond in de gaten en als er meer bekend is laten we dat zeker weten.
Hi all,
Het ticket is inmiddels gesloten de ondertiteling moet weer aanwezig zijn bij opnames van WDR. We horen graag even of het bij jullie ook inderdaad weer werkt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...