@Problem53 schreef:
Same for me. Ik blijf erbij dat niet ik, niet wij, maar Ziggo en/of RTL voor een oplossing voor het euvel moeten zorgen ipv slechts naar Philips te verwijzen die er blijk van gaf voorheen perfect te presteren!
Afwachten dus?
@Problem53 Afwachten lost niets op, Ziggo kan en mag niets doen op afstand aan de instellingen en de software van je eigen TV.
Het is inmiddels duidelijk, ook door meerdere andere berichten, dat er een fout zit in de software van de Philips TV.
Dat kunnen alleen jijzelf of de leverancier van de TV of Philips of iemand in je omgeving, die de weg weet in TV's, oplossen.
Je kunt wel een monteur bestellen bij Ziggo die het voor je oplost, maar omdat het aan je eigen apparatuur ligt, zal deze € 50,00 rekenen, zoals te zien is op deze pagina: Kies de juiste monteur (ziggo.nl)
Kosten storingsmonteur
De monteur onderzoekt of de storing komt door een probleem met je kabels of de apparatuur in je eigen huis.
Zo ja, dan betaal je € 50 voor het oplossen van de storing. Is er alleen een probleem met het Ziggo netwerk? Dan betaal je niets.