Sinds ik in het bezit ben van de Next box heb ik problemen met de ondertiteling na het opnemen van een programma, in mijn geval, de Duitse zender ZDF.
Wanneer ik het opgenomen programma wil bekijken krijg ik zo nu en dan ondertiteling te zien, wat erg irritant is.
Het vreemde is, dat wanneer ik hetzelfde opgenomen programma vanaf mijn telefoon met Ziggo go naar de TV stream het wel goed werkt.
Tevens gaat de radio naar verloop van tijd ineens over naar een TV zender, ook erg irritant!
Ben nu een dik half jaar in het bezit van de next box, en diverse keren gebeld over dit probleem, elke keer wordt er gezegd dat men bezig is om dit probleem op te lossen, maar tot nu toe, ook na de laatste update, is er nog steeds niets veranderd.
Ik ben het zo langzamerhand zat .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag,
Excuus geaccepteerd. Jawel, op History moet ik dagelijks de ondertiteling inschakelen.
Geen groot probleem, alleen vervelend.
Vriendelijke groet, Theoard
Hoe heb je deze ondertiteling precies ingesteld @Theoard? Dit kan namelijk op 3 verschillende manieren:
Hoe heb je de ondertiteling exact ingesteld?
Opgelost; geen probleem van Ziggo c.q.mediabox next, maar “probleem” van de gebruiker.
De ondertiteling stond niet ingeschakeld, dit nu aangepast via instellingen.
vr gr Theoard
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.