ik heb via de nextbox maar halve ondertiteling bij netflix.
of ik het doe via de app of kanaal op de box, het probleem blijft.
als ik via de lg tv app netflix pak of via telefoon werkt het wel goed.
iemand meer last van?
zoja, hoe kan ik dat oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had hetzelfde probleem (halve ondertiteling bij Netflix),
Next box 30 sec van de stroom af en daarna deed alles het weer prima.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedendag,
Ik had vanmiddag ook identieke problemen met de ondertiteling in Netflix.
Ik heb uit voorzorg de Next teruggezet naar fabriek instellingen en vervolgens moest ik wel weer opnieuw inloggen bij Netflix, maar daarmee was dit probleempje wel opgelost.
Mijn verklaring is, dat na een firmware update de box altijd moet worden gereset, maar ik ben maar een leek 😉
Succes
Als ie raar doet na een Update is vaak 30 sec de spanning eraf al een remedie.
Geen geluk: dan maar een Factory Reset met een paar nadeeltjes.
Ik had hetzelfde probleem (halve ondertiteling bij Netflix),
Next box 30 sec van de stroom af en daarna deed alles het weer prima.
bedankt voor de info, box idd ff gereset en alles werkt weer zoals het hoort.
Vanmiddag goed gekregen, echter na het eten de Next box weer uit de standby gezet en een Netflix serie weer verder gekeken.
Wat schetst mijn verbazing, alweer geen volledige ondertiteling.
Vergeleken met mijn Mi Box en daar wel .
Ik ben gaan denken hoe dit zou komen en het enige wat ik in de middag gedaan heb, is het wijzigen van de beeldscherm resolutie van 1080P naar tv scherm resolutie.
Ik heb dit weer terug gezet naar 1080P, en helaas bleef de halve ondertiteling in Netflix nog steeds aanwezig..
Next box uit gezet en vervolgens weer aan, (via de uit/aan knop op de box).
Netflix opgestart en weer de goede ondertiteling (volledig).