NickHvH
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling E news afwezig

Sinds vandaag heb ik een next settopbox ontvangen en aangesloten, ik kijk vaak naar E news en het viel mij op dat er geen ondertiteling op de next wordt weergegeven. Is dit een bekend probleem? En/of is daar een oplossing voor. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Community Moderator
Community Moderator
  • 5370Posts
  • 615Oplossingen
  • 1995Likes

Hey @NickHvH, ik heb E! even aangezet op kantoor en ik zie nu wel ondertiteling. Ik neem aan dat het bij jou ook weer werkt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47901Posts
  • 2902Oplossingen
  • 10578Likes

Bedoel je Euro News?

Op de internationale nieuwszenders is geen ondertiteling.

Template
Expert
Expert
  • 1274Posts
  • 30Oplossingen
  • 254Likes

@Bert TS bedoeld waarschijnlijk die zender van Comcast NBC Universal Entertainment News, Celebrity News, Celebrity Gossip - E! Online (eonline.com)

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47901Posts
  • 2902Oplossingen
  • 10578Likes

Heeft er eerder wel ondertiteling op gewerkt.

NickHvH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had eerst een pace settopbox daar had ik wel ondertiteling. Bij de next settopbox staat het wel aan maar werkt niet. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47901Posts
  • 2902Oplossingen
  • 10578Likes

Ah, duidelijk, hier op de next werkt het ook niet.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic en zij zetten alles door naar de juiste afdelingen.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 546Posts
  • 55Oplossingen
  • 122Likes

Goedemiddag @NickHvH, je hebt helemaal gelijk! Zoals @Bert al aangeeft krijg ook ik de ondertiteling bij E-news niet aan de praat. Ik heb dit meteen doorgezet. We gaan er mee aan de slag, zodat je hopelijk snel weer gebruik kan maken van de ondertiteling op de zender 🙂 

Mark
Community Moderator
Community Moderator
  • 5370Posts
  • 615Oplossingen
  • 1995Likes

Hey @NickHvH, ik heb E! even aangezet op kantoor en ik zie nu wel ondertiteling. Ik neem aan dat het bij jou ook weer werkt!

Bekijk in context