1
Vraag
2
Reacties
N.C.

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Ondertiteling Doven & Slechthorende wordt niet weergeven of valt weg

Opnames Nederlandse tv programma’s met Mediabox Next wordt de ondertiteling voor doven en slechthorende niet meer weergegeven of heel sporadisch. Geldt ook als ik Nederlandse programma’s bekijk via Replay. Bij alle andere (buitenlandse) programma’s van België, Duitsland, Frankrijk tot Groot-Brittannië aan toe is dit geen probleem. Daar wordt ondertiteling voor doven en slechthorende, indien aanwezig, netjes meegeladen.

Kijken via app NPOPlus wordt de ondertiteling voor doven en slechthorende gewoon weergegeven.

Verschillende keren Mediabox Next herstart en opnieuw geïnstalleerd, modem uitgeschakeld en weer ingeschakeld, alle kabels (en deze zijn goed) eruit getrokken en weer ingeplugd maar het probleem is niet opgelost.

Hoe dit op te lossen beste Ziggo en community people?

Met groet,

N.C.

108 Reacties 108
Cleozeo

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het gebeurt gewoon regelmatig dat de ondertiteling ineens wegvalt.

Het is niet aan mij om dat op te lossen. Het wordt tijd dat jullie het gewoon eens definitief oplossen ipv

de gebruikers steeds om voorbeelden te vragen. Ben er helemaal klaar mee. Misschien hoog tijd om over te stappen naar een ander aangezien er blijkbaar niks gebeurt en verandert bij jullie!!!

Reginasp

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het lijkt weer te werken bij de programma’s die ik opgenomen heb.

hopelijk blijft dit zo.

dank jullie wel.

Ik kan mij wel vinden in de reactie van @Cleozeo want het is gewoon waardeloos als er geen ondertiteling is terwijl je het niet kan verstaan. 

Reginasp

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds problemen met opgenomen programma’s  ondertiteling voor doven en slechthorenden. 

ik probeer nu ‘het roer om’ afl 8 opgenomen 18 april te kijken. 
Dan weer wel dan weer geen ondertiteling!

Echt vervelend! 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Wat ontzettend frustrerend @Reginasp! Alle voorbeelden zijn nog steeds meer dan welkom. Enkel is het voor ons wel lastig om uitzendingen van meer dan 2 weken oud te beoordelen omdat het mogelijk is dat er andere factoren meespeelden. Ik zal je signaal intern delen. Heb je meer voorbeelden, deel ze dan vooral!

Leon15

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

de laatste dagen geen ondertiteling bij opgenomen programma's van RTL 4 o.a. goede tijden slechte tijden

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Hi @Leon15, wat balen dat er geen ondertiteling bij een aantal van je opnames zit zeg. 

Gaat het specifiek om RTL4 programma's waarbij de ondertiteling vaak ontbreekt wanneer je een programma hebt opgenomen?

Kan je aangeven welke programma's je nu op de planning hebt staan om op te nemen?

Dan kan ik deze ook gaan inplannen namelijk.

Ik hoor dan ook graag van je wanneer de ondertiteling stopt bij de betreffend de opname(s).

Leon15

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

het gaat specifiek om RTL 4 programma's o.a. goede tijden slechte tijden

de hele opname is geen ondertiteling

deze is nu ingepland (dagelijks) om op te nemen

altijd gewoon ondertiteling gehad, maar sinds vorige week niet meer😠

zeer storend, is nu niet meer te volgen

Leon15

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteren was er wel ondertiteling op RTL 4 opgenomen programma's

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4486Posts
  • 590Oplossingen
  • 2248Likes

@Leon15 Dank voor het melden. Mogelijk was er een tijdelijk incident waardoor de ondertiteling ons in de steek liet. Wil je het in de gaten houden en melden als het zich weer voordoet? Ook vanaf mijn stoel houd ik het in de gaten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic