1
Vraag
2
Reacties
DickieDick1951

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ondertitelen

Wanneer ik - sinds de update van de Mediabox XL - een opgenomen programma wil ondertitelen (als slechthorende) dan doet hij het niet. Ik zet 'Ondertiteling voor slechthorende' aan en er gebeurt niks. Hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64944Posts
  • 4545Oplossingen
  • 17496Likes

Er is een probleem met de ondertiteling, Ziggo is ermee bezig om het op te lossen, las ik in een ander topic.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64944Posts
  • 4545Oplossingen
  • 17496Likes

Er is een probleem met de ondertiteling, Ziggo is ermee bezig om het op te lossen, las ik in een ander topic.

DickieDick1951
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou graag van Ziggo willen weten wat ik hiermee aan moet.

Wat zijn de oplossingen om voor slechthorenden ondertiteling te hebben bij alle programma's die dat hebben.

Voor de laatste update kon je een opgenomen programma gewoon van ondertiteling voorzien bij het terugkijken (via teletekst 888), maar dat kan niet meer. En die opties onder menu doen het niet!

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Hai @DickieDick1951

Erg frustrerend dat de ondertiteling voor slechthorende het niet doet 😞 Zoals @Bert al aangeeft is dit een bekend probleem bij ons en we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment zijn we het aan het onderzoeken, zodat we het probleem kunnen tackelen! Sorry hiervoor!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic