1
Vraag
2
Reacties
Spolder

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

On demand serie verder kijken waar je gebleven bent

de vraag is vaker gesteld maar omdat deze vraag blijkbaar steeds verwijderd wordt van het forum, stel ik hem maar opnieuw.

waar kan ik bij on demand verder gaan met de serie waar ik in begonnen ben?
bij Netflix heb ik netjes een lijst met bekeken programma,s, waar zit dit in on demand?
nu moet ik steeds het hele menu door naar de serie én onthouden bij welke aflevering ik zat, dit is erg omslachtig.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 12032Posts
  • 2314Oplossingen
  • 4275Likes
Het antwword uit een van de verwijderde topics

frans2929
In het setup menu zit de optie “gepersonaliseerde instellingen”
als je die instelt en accepteert, dan krijg je ineens te zien wat je laatst gekeken hebt.
Het is dus een privacy setting. En niet richting Ziggo maar richting je medegebruikers van de Horizon box.
Op het moment dat je het aanzet, dan zie je direct de historie van voorgaande kijk acties. Dus de Horizon box onthoudt die info sowieso maar toont het pas als je deze instelling accepteert.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes
Hoe kijk je TV, met welke mediabox of CI+ kijk je naar series?
Steefb
Expert
Expert
  • 12032Posts
  • 2314Oplossingen
  • 4275Likes
Het antwword uit een van de verwijderde topics

frans2929
In het setup menu zit de optie “gepersonaliseerde instellingen”
als je die instelt en accepteert, dan krijg je ineens te zien wat je laatst gekeken hebt.
Het is dus een privacy setting. En niet richting Ziggo maar richting je medegebruikers van de Horizon box.
Op het moment dat je het aanzet, dan zie je direct de historie van voorgaande kijk acties. Dus de Horizon box onthoudt die info sowieso maar toont het pas als je deze instelling accepteert.
Spolder
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mediabox XL
Spolder
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jezzz thnx!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic