On demand werkt niet. Krijg foutmelding VD112. Ontvanger al een keer stroomloos gemaakt voor tenminste 20 seconden. Geen positieve uitkomst.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ErikVDLaar Dit is heel oud en komt voor vervanging in aanmerking.
Hier is een storingsmonteur de beste stap, die maakt gratis een nieuwe wandcontactdoos met nieuwe splitter 1e korte kabels in orde.
De monteur onderzoekt of de storing komt door een probleem met je kabels of de apparatuur in je eigen huis.
Zo ja, dan betaal je € 50 voor het oplossen van de storing.
Is er alleen een probleem met het Ziggo netwerk? Dan betaal je niets.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Meestal is dit een signaalprobleem, dan kan de mediabox geen internetverbinding meer opbouwen.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats, wandcontactdoos of splitter, waar Ziggo je huis binnenkomt?
Zo ziet het eruit. Wat rommelig 😁
ik zie een haakse stekker die los ligt is dat de stekker die naar het modem gaat?
bij zoomen zie ik dat er tv bij staat.
Maar dit is niet meer de manier van aansluiten.
Misschien is een monteur geen overbodige luxe om het naar de nieuwe normen om te bouwen.
@ErikVDLaar Dit is heel oud en komt voor vervanging in aanmerking.
Hier is een storingsmonteur de beste stap, die maakt gratis een nieuwe wandcontactdoos met nieuwe splitter 1e korte kabels in orde.
De monteur onderzoekt of de storing komt door een probleem met je kabels of de apparatuur in je eigen huis.
Zo ja, dan betaal je € 50 voor het oplossen van de storing.
Is er alleen een probleem met het Ziggo netwerk? Dan betaal je niets.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.