Heb sinds een week of wat een CI+ module (omdat de mediabox een hinderlijke pieptoon had) de mediabox is er nu tussenuit en alles werkt prima. Kan nu alleen On Demand niet meer vinden! Zie ik iets over het hoofd!?
Alvast dank voor de reacties.
Bas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met de rode knop start je ondemand en met de rode knop stop je het ook weer. Als het al werkt via de rode knop is het beperkt tot Movies&Series, Aanbieders en TV Gemist van NPO1,2 en 3. Tevens is het ontzettend traag. In vergelijking met de Next en ZiggoGo is het een stap jaren terug in de tijd.
Bij mij werkt ondemand alleen met een Smit module op mijn Sony TV. De Quantis weigert ondemand en werkt alleen voor normale TV ontvangst.
** Aanvulling: soms moet je de instellingen in de TV van de rode knop aanpassen. Normaliter wordt de rode knop ook gebruikt voor hbbtv en dat kan conflicteren met de rode knop voor de CI+ module.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
On-demand is er alleen in oud-Ziggo gebied, door een druk op de rode knop als de TV een internet verbinding heeft, on-demand werkt niet in oud-UPC gebied.
Oh.. kort en duidelijk Bert, ga ik proberen. Danks..! 👍
Met de rode knop start je ondemand en met de rode knop stop je het ook weer. Als het al werkt via de rode knop is het beperkt tot Movies&Series, Aanbieders en TV Gemist van NPO1,2 en 3. Tevens is het ontzettend traag. In vergelijking met de Next en ZiggoGo is het een stap jaren terug in de tijd.
Bij mij werkt ondemand alleen met een Smit module op mijn Sony TV. De Quantis weigert ondemand en werkt alleen voor normale TV ontvangst.
** Aanvulling: soms moet je de instellingen in de TV van de rode knop aanpassen. Normaliter wordt de rode knop ook gebruikt voor hbbtv en dat kan conflicteren met de rode knop voor de CI+ module.
Voor volledige toegang tot het ondemand aanbod kunt u nu beter www.ziggogo.tv gebruiken of de Ziggo Go of Ziggo Go TV app, voor deze laatst genoemde heeft u wel een Ziggo internet verbinding nodig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.