Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Bas32
Level 1

On Demand starten via CI+

Heb sinds een week of wat een CI+ module (omdat de mediabox een hinderlijke pieptoon had) de mediabox is er nu tussenuit en alles werkt prima. Kan nu alleen On Demand niet meer vinden! Zie ik iets over het hoofd!?

Alvast dank voor de reacties.

Bas

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.
Level 17

Met de rode knop start je ondemand en met de rode knop stop je het ook weer. Als het al werkt via de rode knop is het beperkt tot Movies&Series, Aanbieders en TV Gemist van NPO1,2 en 3. Tevens is het ontzettend traag. In vergelijking met de Next en ZiggoGo is het een stap jaren terug in de tijd.

Bij mij werkt ondemand alleen met een Smit module op mijn Sony TV. De Quantis weigert ondemand en werkt alleen voor normale TV ontvangst.

** Aanvulling: soms moet je de instellingen in de TV van de rode knop aanpassen. Normaliter wordt de rode knop ook gebruikt voor hbbtv en dat kan conflicteren met de rode knop voor de CI+ module. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

On-demand is er alleen in oud-Ziggo gebied, door een druk op de rode knop als de TV een internet verbinding heeft, on-demand werkt niet in oud-UPC gebied.

0 Kudos
Bas32
Level 1
Topicstarter

Oh.. kort en duidelijk Bert, ga ik proberen. Danks..! 👍

Karel.
Level 17

Met de rode knop start je ondemand en met de rode knop stop je het ook weer. Als het al werkt via de rode knop is het beperkt tot Movies&Series, Aanbieders en TV Gemist van NPO1,2 en 3. Tevens is het ontzettend traag. In vergelijking met de Next en ZiggoGo is het een stap jaren terug in de tijd.

Bij mij werkt ondemand alleen met een Smit module op mijn Sony TV. De Quantis weigert ondemand en werkt alleen voor normale TV ontvangst.

** Aanvulling: soms moet je de instellingen in de TV van de rode knop aanpassen. Normaliter wordt de rode knop ook gebruikt voor hbbtv en dat kan conflicteren met de rode knop voor de CI+ module. 

Garihd
Level 17

Voor volledige toegang tot het ondemand aanbod kunt u nu beter www.ziggogo.tv gebruiken of de Ziggo Go of Ziggo Go TV app, voor deze laatst genoemde heeft u wel een Ziggo internet verbinding nodig.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bas32, welkom hier! Heb je iets gehad aan de tip van @Bert?

0 Kudos