Vraag
Reacties
Oplossing
Durie
Level 1

Omschakelen: hulp nodig

wik hebben een abonnement bij jullie van ziggo voor beneden maar op mijn slaapkamer heb ik kabel televisie snap er helemaal niks van wat moeten wij doen
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16
Hey Durie,

Heb je het over het stopzetten van het analoge signaal? Dan is de website www.ziggo.nl/schakelmee de makkelijkste weg. Daar zie je wat je nog moet doen als je eventueel analoog kijkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Durie
Level 1
Topicstarter
snap er geen reet van
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Hey Durie,

Heb je het over het stopzetten van het analoge signaal? Dan is de website www.ziggo.nl/schakelmee de makkelijkste weg. Daar zie je wat je nog moet doen als je eventueel analoog kijkt.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Welkom op de Community, Durie. Dat is duidelijke taal, maar wij helpen je hier graag op weg. Heb je het stappenplan al gevolgd?
0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
Durie wrote:
wik hebben een abonnement bij jullie van ziggo voor beneden maar op mijn slaapkamer heb ik kabel televisie snap er helemaal niks van wat moeten wij doen

Kabel TV en Ziggo zijn hetzelfde.

Ziggo is de naam van de provider die via de kabel "TV " zijn producten aan jou aanbied via de kabel 😉

Als het goed is dan zit er in je woning een stopcontact het zogenaamde AOP en daar moet je de coax kabels op aansluiten die naar je TV Toestellen gaan.
0 Kudos