Opgelost! Ga naar oplossing.
quorky wrote:
Wat is hier uitgekomen? Dan kunnen toekomstige klanten (zoals ik) ook dit antwoord gebruiken en wellicht een belletje met de klantenservice besparen 🙂
Die hebben het al druk genoeg.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
quorky wrote:
Wat is hier uitgekomen? Dan kunnen toekomstige klanten (zoals ik) ook dit antwoord gebruiken en wellicht een belletje met de klantenservice besparen 🙂
Die hebben het al druk genoeg.
- Je hebt een TV Start-pakket met een standaard mediabox en deze wil je omruilen voor een CI+ module. Dat kan altijd, er verandert namelijk niks qua prijs aan je pakket.
Voor anderen die hier via google komen:
Dit geldt tegenwoordig alleen in combinatie met specifieke internet abonnementen. Zo is het omwisselen van de mediabox voor een CI+ module bij een combinatie met internet start of internet complete wel mogelijk, maar niet in combinatie met internet start XXL. Je zult dan je abonnement moeten omzetten naar een abonnement waarbij dit wel mag (vraag me niet waarom) of 2 euro/maand extra moeten betalen voor een extra CI+ module en de mediabox in de kast laten verstoffen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.