Gerritzen

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Omruilen Mediabox XL

Hallo, 

 

Ik zou graag mijn Mediabox XL willen omruilen voor de Mediabox Next of Mini, afhankelijk wat er mogelijk is bij mijn abonnement (Internet Complete en TV Complete ).

 

Ik gebruik mijn Mediabox XL nu ook als internetmodem, dus dan heb ik ook nog extra de Connectbox nodig.

 

Groet Roy 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Gerritzen. Sorry, dat duurde langer dan gebruikelijk. Maar hier ben ik dan! Het is inderdaad van belang dat hier even een monteur langskomt om de boel up-to-date te maken. Ik heb een afspraak voor je ingepland. Maandag 3 oktober tussen 12:00 en 18:00. Komt dit nou niet uit, dan kan je gemakkelijk zelf een ander moment kiezen via de link in je bevestiging. 

Ik vraag ook de Mediabox Next (en uiteraard dan ook een los modem) voor je aan, direct. Deze wordt kosteloos naar je toe gestuurd :-). Een mooi weekend!

Bekijk in context

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia, vorige week maandag heeft de monteur mijn aansluiting aangepast, alleen toen werkte het internet niet meer. Deze dienst was volgens de monteur direct uitgeschakeld op mijn oude mediabox. Via de servicedesk heb ik toen een tijdelijke verhoging van mijn mobiele data ontvangen, zodat ik nog wel kon verder werken. De volgende dag ontvang ik de nieuwe Connectbox en de Media Next, even aansluiten en het werkt helemaal prima.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Gerritzen ,

Zowel Next als Next mini is mogelijk.Wat heeft je voorkeur?

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor jouw snelle reactie. Maakt het qua functionaliteit nog iets uit of je kiest voor Next of Next Mini? 

Extra info: ik maak voor 1 extra TV momenteel ook nog gebruik van een C+ module.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Gerritzen  schreef:

Bedankt voor jouw snelle reactie. Maakt het qua functionaliteit nog iets uit of je kiest voor Next of Next Mini? 

Extra info: ik maak voor 1 extra TV momenteel ook nog gebruik van een C+ module.


De Next heeft meer aansluitingen en wat extra opties(zoals IR), ik raad die ook eigenlijk aan.

Zou je ook nog een foto willen maken van het AOP, wellicht is die ook verouderd:)

 

 

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

In dat geval ga ik voor de Next. 

 

Hierbij de foto's van het AOP 

 AOP.jpg2022-09-19 16.31.03.jpg

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Gerritzen ,

Hier is een monteur nodig om een TRISZ-300, POA-01-B en nieuwe IEC-F kabel naar de versterker te plaatsen en het modem met bijbehorende nieuwe IEC-F kabel.Of nog liever een POA-254, met IEC-F naar de versterker en F-F naar het modem, vraag hier wel expliciet naar bij de monteur.

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oké, is dus minder simpeler dan ik dacht. Hoe ga ik dit nu regelen?

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Gerritzen  schreef:

Oké, is dus minder simpeler dan ik dacht. Hoe ga ik dit nu regelen?


Er komt nog wel een moderator die het voor je zal regelen!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Gerritzen. Sorry, dat duurde langer dan gebruikelijk. Maar hier ben ik dan! Het is inderdaad van belang dat hier even een monteur langskomt om de boel up-to-date te maken. Ik heb een afspraak voor je ingepland. Maandag 3 oktober tussen 12:00 en 18:00. Komt dit nou niet uit, dan kan je gemakkelijk zelf een ander moment kiezen via de link in je bevestiging. 

Ik vraag ook de Mediabox Next (en uiteraard dan ook een los modem) voor je aan, direct. Deze wordt kosteloos naar je toe gestuurd :-). Een mooi weekend!

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Lycke, geen probleem hoor. Bedankt voor jouw reactie en de monteur is op 3 oktober welkom.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Gerritzen
Draait alles inmiddels als een zonnetje? ^^

Gerritzen
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia, vorige week maandag heeft de monteur mijn aansluiting aangepast, alleen toen werkte het internet niet meer. Deze dienst was volgens de monteur direct uitgeschakeld op mijn oude mediabox. Via de servicedesk heb ik toen een tijdelijke verhoging van mijn mobiele data ontvangen, zodat ik nog wel kon verder werken. De volgende dag ontvang ik de nieuwe Connectbox en de Media Next, even aansluiten en het werkt helemaal prima.

Uitgelicht topic