KaatRuud

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Omruilen MediaBox XL voor de mediabox Next

L.S. Graag wil ik mijn MediaBox XL omruilen voor de MediaBox Next. De reden is het hoge energieverbruik van de XL. Nu gebruiken we de meest energiezuinige stand van het apparaat. Alleen heeft dat tot consequentie dat het meer dan een paar minuten duurt alvorens die helemaal is opgestart en we TV kunnen kijken cq alle functies kunnen gebruiken. @Ziggo Hoor graag uw reactie. M.vr.gr. Ruud Hendricksen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @KaatRuud. Je krijgt zo een e-mail ter bevestiging en de Mediabox Next zal spoedig bij je worden bezorgd door Post NL 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @KaatRuud

Leuk om te lezen dat je interesse hebt in de Mediabox Next. Het is zeker mogelijk om je abonnement aan te passen naar dezelfde variant maar dan i.c.m. de Mediabox Next. De prijs van je abonnement blijft hierbij ongewijzigd, maar wel betaal je eenmalig € 19,95 voor het omruilen van de mediabox. Laat je me weten of je hiermee akkoord bent? Dan pas ik het voor je aan 🙂

KaatRuud
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

Ik ga hiermee akkoord.


M.vr.gr.
Ruud Hendricksen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @KaatRuud. Je krijgt zo een e-mail ter bevestiging en de Mediabox Next zal spoedig bij je worden bezorgd door Post NL 🙂

Evelyne1312

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, ook ik zou graag gebruik maken van de omruilservice van Ziggo, ik heb nog een mediabox XL die continu staat te loeien en dus ook nog veel stroom blijft verbruiken. Graag stap ik over naar de mediabox Next. Ik heb al een TV/Internet Complete abonnement. 

groetjes Evelyne

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Evelyne1312 Ik heb het ook voor jou geregeld hoor! Je krijgt zo een bevestiging van per e-mail 🙂

M de Vries

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia, graag zou ik ook gebruik willen maken van de omruilservice van Ziggo. Ik heb nog een Mediabox XL en zou graag over willen stappen naar de Mediabox Next (NIET de mini).

Ik heb al een TV/Internet Start abonnement bij Ziggo.

Alvast bedankt.

Groetjes Michel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @M de Vries

Allereerst mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Bij deze heb ik je abonnement aangepast naar hetzelfde pakket, maar dan met de Mediabox Next. Qua prijs en inhoud veranderd er verder niets aan je abonnement. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging hiervan per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next 🙂
 

Uitgelicht topic