1
Vraag
2
Reacties
martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Oekraïne 24 kanaal 502 Engelstalige audiospoor

Beste Ziggo, ik zie nu dat jullie Oekraïne 24 doorgeven op kanaal 502. Er is echter op de Astra 4 een editie die zowel een Oekraïeens audiospoor als Engelstalig spoor (via voice-over) aanbied. Zie https://www.broadbandtvnews.com/2022/03/03/tv3-provides-english-version-of-ukraina-24/ voor de info. Voor een idee zie https://www.youtube.com/watch?v=8nd0-tEqsvM voor de Youtube-versie. Zodoende kunnen dan ook mensen die de taal niet machtig zijn het nieuws volgen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Er komt bij ons geen Engels audiospoor bij Oekraïne 24.

 

We hebben gekeken naar verschillende alternatieven, maar helaas. De voice-over vertaling is niet van de omroep zelf en zit niet in de feed die wij krijgen.

 

Je geeft zelf al een mooi alternatief:


@martwoutnl  schreef:

Voor een idee zie https://www.youtube.com/watch?v=8nd0-tEqsvM voor de Youtube-versie. Zodoende kunnen dan ook mensen die de taal niet machtig zijn het nieuws volgen.


 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dit is zekers een goede om door te geven. Dit zal een moderator zekers Maandag oppakken en die kunnen dit doorzetten. Goede tip.👍🏼

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @martwoutnl, dat is zeker een goede suggestie! Ik zet het door naar de verantwoordelijke afdeling maar kan nog niks beloven. 

martwoutnl
Topicstarter
Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

@LotteIs er al een terugkoppeling inzake het Engelse audiospoor?

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Het lijkt mij zeker een nuttige aanvulling. Ik kijk soms en ben dan erg benieuwd waar ze het allemaal over hebben in praat programma's op die zender.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@martwoutnl  schreef:

@LotteIs er al een terugkoppeling inzake het Engelse audiospoor?


Ik vrees dat u, gezien uw vraag, ook het antwoord al geeft.

Tja, 't blijft Ziggo.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @martwoutnl

We hebben helaas geen nieuwe update hierover ontvangen, ik heb opnieuw navraag gedaan!

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Alex  schreef:

....We hebben helaas geen nieuwe update hierover ontvangen, ik heb opnieuw navraag gedaan!


Ik weet het 'Don't shoot the messenger', maar zo kunnen we nog wel maanden bezig blijven 😞.

Houden de Ziggo mods dit soort zaken niet zelf bij ( in b.v. een soort To-Do lijstje ) of geven de mods dit door en 'that's it' 🤔?

Het zou natuurlijk fijn zijn, dat als iemand en/of een afdeling om reactie wordt gevraagd, men een vinger aan de pols houdt, dat die reactie ook daadwerkelijk ( en binnen het gevraagde termijn ) wordt gegeven.

Natuurlijk kan e.e.a. uitlopen, maar dan dient er wel enige communicatie tussen beide partijen te zijn, waarbij een nieuwe datum wordt afgesproken.

Anders zou het een chaos worden 😠 !

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Houden de Ziggo mods dit soort zaken niet zelf bij ( in b.v. een soort To-Do lijstje ) of geven de mods dit door en 'that's it' 🤔?

 

Dat verschilt per situatie, maar dat is in dit geval wel gebeurd. Alleen toen is er gekozen om eerst navraag te doen en nog even te wachten met een reactie, zolang er geen update was. De communicatie verloopt bij deze vraag inderdaad nog niet heel soepel helaas.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Alex  schreef:

Houden de Ziggo mods dit soort zaken niet zelf bij ( in b.v. een soort To-Do lijstje ) of geven de mods dit door en 'that's it' 🤔?

 

Dat verschilt per situatie, maar dat is in dit geval wel gebeurd. Alleen toen is er gekozen om eerst navraag te doen en nog even te wachten met een reactie, zolang er geen update was. De communicatie verloopt bij deze vraag inderdaad nog niet heel soepel helaas.


 "...maar dat is in dit geval wel gebeurd..." 🤔 ????

Na een maand vraagt een klant of er terugkoppeling is geweest. Aangezien er dan blijkbaar nog steeds geen terugkoppeling van de betreffende afdeling is geweest 😠, pas dan wordt er weer navraag gedaan 😭.


Men zou toch verwachten, dat na ong. 1 week de Ziggo mod zijn/haar 'afspraken-' lijstje controleert en dan ziet dat de betreffende afdeling nog niet heeft gereageerd en dan dus direct opnieuw contact  opneemt met de betreffende afdeling!!

Ik snap dat een Ziggo mod niet in de agenda van een andere afdeling kan kijken, maar als een Ziggo mod hier meldt, dat hij/zij navraag gaat doen, dan is dat toch geen vrijblijvende belofte aan de betreffende klant!

Net zoiets als een winkelbediende die zegt "...ik kijk even voor u in het magazijn..."  en daarna nooit weer terugkomt.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

We hebben in dit geval elke week om een update gevraagd bij de verantwoordelijke afdeling, dit posten we inderdaad niet elke keer omdat iedereen die dit topic volgt dan ook elke keer een update krijgt van 'er is geen update'. De één waardeert zo'n update wel, de ander niet.

 

Net zoiets als een winkelbediende die zegt "...ik kijk even voor u in het magazijn..."  en daarna nooit weer terugkomt.

Dat vind ik geen eerlijke vergelijking. Meer alsof je tegen de winkelbediende zegt "jullie zouden dit en dat aan moeten passen in de winkel" en de winkelbediende zegt "goeie suggestie ik geef het door aan onze winkelmanager".

Ik ben het helemaal met je eens dat we zo af en toe wel even een reactie moeten plaatsen om te laten zien dat het nog op de radar staat, maar hoe vaak... daar valt over te twisten.

 

Anyway... terug naar het onderwerp in kwestie.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Er komt bij ons geen Engels audiospoor bij Oekraïne 24.

 

We hebben gekeken naar verschillende alternatieven, maar helaas. De voice-over vertaling is niet van de omroep zelf en zit niet in de feed die wij krijgen.

 

Je geeft zelf al een mooi alternatief:


@martwoutnl  schreef:

Voor een idee zie https://www.youtube.com/watch?v=8nd0-tEqsvM voor de Youtube-versie. Zodoende kunnen dan ook mensen die de taal niet machtig zijn het nieuws volgen.


 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mark  schreef:

Er komt bij ons geen Engels audiospoor bij Oekraïne 24.

 

We hebben gekeken naar verschillende alternatieven, maar helaas. De voice-over vertaling is niet van de omroep zelf en zit niet in de feed die wij krijgen....




Eindelijk, na 1 maand is er een uitspraak!!  Die is dan wel negatief, maar daar kan Ziggo niets aan doen.

@Mark, de volgende keer binnen 1 week ?? Dat moet toch met gemak kunnen, want zo technisch was de vraag nu ook weer niet !!

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

de volgende keer binnen 1 week ?? Dat moet toch met gemak kunnen, want zo technisch was de vraag nu ook weer niet !!

Natuurlijk kan ik dat niet beloven... We zijn ten eerste afhankelijk van een derde partij (die bovendien midden in een oorlog zit) en ten tweede moeten er alternatieve oplossingen bekeken en onderzocht worden. Dat kost nu eenmaal wat tijd voordat we de vraag met ja of nee kunnen beantwoorden.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mark  schreef:

...Natuurlijk kan ik dat niet beloven... We zijn ten eerste afhankelijk van een derde partij (die bovendien midden in een oorlog zit) en ten tweede moeten er alternatieve oplossingen bekeken en onderzocht worden. Dat kost nu eenmaal wat tijd voordat we de vraag met ja of nee kunnen beantwoorden.


daar heb je natuurlijk gelijk in 👍.

 

Maar ik bedoelde eigenlijk, dat het antwoord ....


@Mark  schreef:

...zit niet in de feed die wij krijgen....



 


 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic