Vraag
Reacties
RoWi.
Level 20

Nu tot 2 dagen terugkijken met TV start en de Mediabox XL.

https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/ziggo-klanten-krijgen-deze-zomer-een-nog-betere-tv-ervaring/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-kijkervaring-meer-dan-miljoen-abonnees/

Ben ik even blij dat ik via de Ziggo Go app wel tot 7 dagen mag terugkijken. Uiteraard is het een leuke uitbreiding maar het kan beter.

Wat nog beter nieuws is, vooral voor nieuwe klanten bij TV Compleet wordt nu standaard de Next meegeleverd.

Screenshot_20210702-184529_Chrome.jpg

e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

"Ben ik even blij dat ik via de Ziggo Go app wel tot 7 dagen mag terugkijken. Uiteraard is het een leuke uitbreiding maar het kan beter."

Beter kan met TV Complete.

0 Kudos
RoWi.
Level 20
Topicstarter

@Bert  schreef:

"Ben ik even blij dat ik via de Ziggo Go app wel tot 7 dagen mag terugkijken. Uiteraard is het een leuke uitbreiding maar het kan beter."

Beter kan met TV Complete.

Nee, dat is niet beter, dat is duurder. Start met de MBXL moet ook gewoon die 7 dagen terugkijken krijgen.

Want ik ben benieuwd of deze klanten via de app nog wel 7 dagen terug mogen kijken.

Mocht ik met mijn TV Start en Humax geen 7 dagen meer kunnen terugkijken via de app, ga ik toch zaken afwegen. Eerst de andere veranderingen die in dat artikel staan gemeld maar afwachten.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

" Start met de MBXL moet ook gewoon die 7 dagen terugkijken krijgen."

Waarom zou dat moeten, Ziggo bepaalt het aanbod en jij bepaalt welk een abonnement je wilt en of je wel een abonnement bij Ziggo wilt.

Je wensen kun je natuurlijk wel kenbaar maken.

0 Kudos
RoWi.
Level 20
Topicstarter

Ziggo moet natuurlijk niks het zou de klantvriendelijkheid vergroten. Want waarom wel via de app of website, en niet via de MB XL. Ik heb speciaal voor dat terugkijken een firestick gekocht. 

En uiteraard vergroot het de marktwaarde, stap één in de goede richting was het mogen casten van Replay, dit is stap twee, stap drie is die 7 dagen voor elk abonnement.

De wens kenbaar maken is de reden van de deels sarcastisch bedoelde topic titel.

0 Kudos