Verwijderd account
Niet van toepassing

Nu ook mogelijk om zelf te kiezen tussen Next en Next mini in MijnZiggo(bij Complete en Max)

Hoi Allen,

Het viel mij op dat ik via mijnZiggo nu bij Complete en Max zelf kan kiezen tussen een Next en Next mini, wat mij betreft een goede verbetering:

Visser__0-1672824622323.png

Er kan met het schuifje aangegeven worden of er een Next mini of Next wenselijk is.

Alleen is die optie bij TV start (nog) niet mogelijk terwijl een medewerker dat wel kan:

Visser__1-1672824719284.png

Maar desondanks denk ik dat dit een goede actie is van Ziggo al zou het nog beter zijn dat het bij TV start ook mogelijk wordt👍

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @RoWi. @Tjeerd85 @Pasi ,

Via de mijnZiggo app is het nu ook mogelijk zie ik:

 

 

screengrab-20230108-181354.jpg

Alleen nog steeds enkel bij TV complete en Max en niet bij TV start helaas...

Bekijk in context

25 Reacties 25
RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Dat is best goed inderdaad. 

In mijn rol blijvend is het jammer dat de TV Start klanten die optie niet krijgen. Ik mis bij TV Start het schuifje voor een CI+ module.

 

Wat mij vooral opvalt is de korting die geboden wordt bij een wisseling.

Pasi

Level 18
  • 9573Posts
  • 488Oplossingen
  • 5311Likes

@Verwijderd account  schreef:

Hoi Allen,

Het viel mij op dat ik via mijnZiggo nu bij Complete en Max zelf kan kiezen tussen een Next en Next mini, wat mij betreft een goede verbetering:

Visser__0-1672824622323.png

Er kan met het schuifje aangegeven worden of er een Next mini of Next wenselijk is.

.....

Maar desondanks denk ik dat dit een goede actie is van Ziggo al zou het nog beter zijn dat het bij TV start ook mogelijk wordt👍



Kijk dat is inderdaad een goede verbetering ! Nu nog duidelijk aangeven wat de verschillen tussen beide zijn, dan kunnen klanten werkelijk een zinnige keuze maken !

Maar helaas is die optie nog niet verwerkt in de algemene Alles-in-1 webpagina.

Alles-in-1(1).png


Ps. overigens, ik kijk echt zelden in 'Mijn Ziggo'. Zou je dus eerst, de nu standaard Mini moeten ontvangen, waarna je via 'Mijn Ziggo' kan opteren voor de Next ?

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Zou je dus eerst, de nu standaard Mini moeten ontvangen, waarna je via 'Mijn Ziggo' kan opteren voor de Next ?

 

Voor nieuwe klanten lijkt dat de manier. Een bestaande klant zou dit hier kunnen regelen en meteen om de Mini vragen of via welke weg dat tegenwoordig ook moet. Het zal onnodige vervoerskosten voorkomen als nieuwe klanten deze optie ook hebben.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Trouwens was er op het moment dat ik het zag een XL geactiveerd, ik denk dat dat er ook voor zorgde dat ik tussen een Next mini en Next kon kiezen bij TV complete en Max.CI+ was een apart venster @RoWi. en is wel een optie dus nog steeds🙂Maar deze optie ik ook graag bij Start zien, het lijkt nu een beetje alsof dat niet mogelijk is maar dat kan dus wel via een medewerker.

Wellicht dat als een klant het abonnement telefonisch besteld dat een Next wel direct mogelijk is, misschien kan een mod dat laten weten.

Edit:

Ohja, en dit kon alleen via de webversie, helaas niet in de App...😐

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Prima want de app heb ik nog nooit gebruikt. Kan het niet via een website dan is dat een gemiste kans wat mij betreft. Er moet al te veel via apps.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Mee eens hoor @RoWi. !

Maar ik denk dat vele onder ons wel de app zullen gebruiken, dus ik hoop alsnog dat Ziggo het ook daar mogelijk maakt😉

Pasi

Level 18
  • 9573Posts
  • 488Oplossingen
  • 5311Likes

@RoWi.  schreef:

Prima want de app heb ik nog nooit gebruikt. Kan het niet via een website dan is dat een gemiste kans wat mij betreft. Er moet al te veel via apps.


Inderdaad, ik heb de app nog nooit gezien.

100% 👍 mee eens !

Tjeerd85

Level 13
  • 780Posts
  • 70Oplossingen
  • 440Likes

handigste functie uit de app is de messenger functie, je krijgt binnen 24 uur een reactie en hoeft niet in een live chat te zitten 🙂 

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Dat is dan inderdaad mischien het enige nuttige.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @RoWi. @Tjeerd85 @Pasi ,

Via de mijnZiggo app is het nu ook mogelijk zie ik:

 

 

screengrab-20230108-181354.jpg

Alleen nog steeds enkel bij TV complete en Max en niet bij TV start helaas...

Pasi

Level 18
  • 9573Posts
  • 488Oplossingen
  • 5311Likes

@Verwijderd account  schreef:

....Via de mijnZiggo app is het nu ook mogelijk zie ik:...


Inderdaad, hier het volledige ( ? ) overzicht.

4a.png
Die cancel-knop 'Toch niet' vind ik wel erg mooi gevonden, maar had van mij iets opvallender gemogen.

Overigens, is dit wel een hele mooie en duidelijke presentatie van de mogelijkheden !!

Ps. ik heb niet verder geklikt, want dat durf ik dan weer niet 🤡.

 

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Ah kijk dat verklaard een en ander TV Start met CI staat er als ander abonnement tussen.

Pasi

Level 18
  • 9573Posts
  • 488Oplossingen
  • 5311Likes

@RoWi.  schreef:

Ah kijk dat verklaard een en ander TV Start met CI staat er als ander abonnement tussen.


Ik heb inderdaad en abo met Ci+.

Maar, welke keuzes zie jij dan? M.a.w. heeft Ziggo deze website 'smart' gemaakt? Zodat de aanwezige/beschikbare opties, worden aangepast aan diegene die de webpagina bekijkt? Dat zou dan weer betekenen, dat de website een verbinding heeft met de klantendatabase. Wat op zich natuurlijk weer een heikel punt is, want hoe vaak zijn websites slecht gemaakt en/of ontworpen en lekken ze klanten data !

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

Als bestaand klant zie je als je het abonnement aanpast altijd andere/meer opties dan een nieuwe klant via Ziggo.nl. Bestaande klanten zien inderdaad een omgeving gekoppeld aan de eigen gegevens.

 

Als 'nieuwe' kan ik geen pakket kiezen waar TV Start met CI module in zit. Elke combinatie met internet begint bij TV Start.

Ik kan wel TV Start met Ci+ bestellen echter zonder internet.

 

Pasi

Level 18
  • 9573Posts
  • 488Oplossingen
  • 5311Likes

@RoWi.  schreef:

...Als 'nieuwe'....


Ach ja, helemaal vergeten dat jij geheel niet bij Ziggo zit. Ik bedoelde meer of andere Ziggo klanten dezelfde opties/mogelijkheden/keuzes zien, als ze in 'Mijn Ziggo' hun abo willen veranderen.

Duidelijk zo 😉 ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74515Posts
  • 5101Oplossingen
  • 21653Likes
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Maar het zou ook nog wel beter zijn als Ziggo ook voor nieuwe klanten, op de website tijdens het bestellen, de optie geeft om tussen een Next en Next mini te kiezen btw.

Maar ze zijn in ieder geval goed op weg in korte tijd, dus wie weet😊

 

RoWi.

Level 20
  • 18040Posts
  • 754Oplossingen
  • 6132Likes

@Bert je zou onderhand kunnen en moeten weten dat ik wel op de hoogte ben hoe we verstopte pakketten kunnen vinden. Verder gaat het daar niet over. Het is zelfs van de zotte dat je daar Google voor nodig hebt!!!

Klanten zouden elk gewenste optie direct via de hoofd pagina moeten kunnen kiezen.

 

Samenstellen is alles kunnen samenstellen. Ik heb echt geen voorkeur wat betreft providers want Ziggo heeft op de resolutie na een betere en logischere TV app. Maar wat het bestel systeem betreft wint het huidige Hussel systeem van KPN het met kop en schouders. Vooral omdat er geen verstopte producten zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74515Posts
  • 5101Oplossingen
  • 21653Likes

@RoWi. "je zou onderhand kunnen en moeten weten dat ik wel op de hoogte ben"

Geen idee van welke details je allemaal precies wel en/of precies niet op de hoogte bent.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic