Hoi Allen,
Het viel mij op dat ik via mijnZiggo nu bij Complete en Max zelf kan kiezen tussen een Next en Next mini, wat mij betreft een goede verbetering:
Er kan met het schuifje aangegeven worden of er een Next mini of Next wenselijk is.
Alleen is die optie bij TV start (nog) niet mogelijk terwijl een medewerker dat wel kan:
Maar desondanks denk ik dat dit een goede actie is van Ziggo al zou het nog beter zijn dat het bij TV start ook mogelijk wordt👍
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via de mijnZiggo app is het nu ook mogelijk zie ik:
Alleen nog steeds enkel bij TV complete en Max en niet bij TV start helaas...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is best goed inderdaad.
In mijn rol blijvend is het jammer dat de TV Start klanten die optie niet krijgen. Ik mis bij TV Start het schuifje voor een CI+ module.
Wat mij vooral opvalt is de korting die geboden wordt bij een wisseling.
@Verwijderd account schreef:Hoi Allen,
Het viel mij op dat ik via mijnZiggo nu bij Complete en Max zelf kan kiezen tussen een Next en Next mini, wat mij betreft een goede verbetering:
Er kan met het schuifje aangegeven worden of er een Next mini of Next wenselijk is.
.....
Maar desondanks denk ik dat dit een goede actie is van Ziggo al zou het nog beter zijn dat het bij TV start ook mogelijk wordt👍
Kijk dat is inderdaad een goede verbetering ! Nu nog duidelijk aangeven wat de verschillen tussen beide zijn, dan kunnen klanten werkelijk een zinnige keuze maken !
Maar helaas is die optie nog niet verwerkt in de algemene Alles-in-1 webpagina.
Ps. overigens, ik kijk echt zelden in 'Mijn Ziggo'. Zou je dus eerst, de nu standaard Mini moeten ontvangen, waarna je via 'Mijn Ziggo' kan opteren voor de Next ?
Zou je dus eerst, de nu standaard Mini moeten ontvangen, waarna je via 'Mijn Ziggo' kan opteren voor de Next ?
Voor nieuwe klanten lijkt dat de manier. Een bestaande klant zou dit hier kunnen regelen en meteen om de Mini vragen of via welke weg dat tegenwoordig ook moet. Het zal onnodige vervoerskosten voorkomen als nieuwe klanten deze optie ook hebben.
Trouwens was er op het moment dat ik het zag een XL geactiveerd, ik denk dat dat er ook voor zorgde dat ik tussen een Next mini en Next kon kiezen bij TV complete en Max.CI+ was een apart venster @RoWi. en is wel een optie dus nog steeds🙂Maar deze optie ik ook graag bij Start zien, het lijkt nu een beetje alsof dat niet mogelijk is maar dat kan dus wel via een medewerker.
Wellicht dat als een klant het abonnement telefonisch besteld dat een Next wel direct mogelijk is, misschien kan een mod dat laten weten.
Edit:
Ohja, en dit kon alleen via de webversie, helaas niet in de App...😐
Prima want de app heb ik nog nooit gebruikt. Kan het niet via een website dan is dat een gemiste kans wat mij betreft. Er moet al te veel via apps.
Mee eens hoor @RoWi. !
Maar ik denk dat vele onder ons wel de app zullen gebruiken, dus ik hoop alsnog dat Ziggo het ook daar mogelijk maakt😉
@RoWi. schreef:Prima want de app heb ik nog nooit gebruikt. Kan het niet via een website dan is dat een gemiste kans wat mij betreft. Er moet al te veel via apps.
Inderdaad, ik heb de app nog nooit gezien.
100% 👍 mee eens !
handigste functie uit de app is de messenger functie, je krijgt binnen 24 uur een reactie en hoeft niet in een live chat te zitten 🙂
Dat is dan inderdaad mischien het enige nuttige.
@Verwijderd account schreef:....Via de mijnZiggo app is het nu ook mogelijk zie ik:...
Inderdaad, hier het volledige ( ? ) overzicht.
Die cancel-knop 'Toch niet' vind ik wel erg mooi gevonden, maar had van mij iets opvallender gemogen.
Overigens, is dit wel een hele mooie en duidelijke presentatie van de mogelijkheden !!
Ps. ik heb niet verder geklikt, want dat durf ik dan weer niet 🤡.
Ah kijk dat verklaard een en ander TV Start met CI staat er als ander abonnement tussen.
@RoWi. schreef:Ah kijk dat verklaard een en ander TV Start met CI staat er als ander abonnement tussen.
Ik heb inderdaad en abo met Ci+.
Maar, welke keuzes zie jij dan? M.a.w. heeft Ziggo deze website 'smart' gemaakt? Zodat de aanwezige/beschikbare opties, worden aangepast aan diegene die de webpagina bekijkt? Dat zou dan weer betekenen, dat de website een verbinding heeft met de klantendatabase. Wat op zich natuurlijk weer een heikel punt is, want hoe vaak zijn websites slecht gemaakt en/of ontworpen en lekken ze klanten data !
Als bestaand klant zie je als je het abonnement aanpast altijd andere/meer opties dan een nieuwe klant via Ziggo.nl. Bestaande klanten zien inderdaad een omgeving gekoppeld aan de eigen gegevens.
Als 'nieuwe' kan ik geen pakket kiezen waar TV Start met CI module in zit. Elke combinatie met internet begint bij TV Start.
Ik kan wel TV Start met Ci+ bestellen echter zonder internet.
@RoWi. schreef:...Als 'nieuwe'....
Ach ja, helemaal vergeten dat jij geheel niet bij Ziggo zit. Ik bedoelde meer of andere Ziggo klanten dezelfde opties/mogelijkheden/keuzes zien, als ze in 'Mijn Ziggo' hun abo willen veranderen.
Duidelijk zo 😉 ?
@RoWi. Google is your friend: Internet & TV Start met CI+ | Pakketten | Ziggo
Maar het zou ook nog wel beter zijn als Ziggo ook voor nieuwe klanten, op de website tijdens het bestellen, de optie geeft om tussen een Next en Next mini te kiezen btw.
Maar ze zijn in ieder geval goed op weg in korte tijd, dus wie weet😊
@Bert je zou onderhand kunnen en moeten weten dat ik wel op de hoogte ben hoe we verstopte pakketten kunnen vinden. Verder gaat het daar niet over. Het is zelfs van de zotte dat je daar Google voor nodig hebt!!!
Klanten zouden elk gewenste optie direct via de hoofd pagina moeten kunnen kiezen.
Samenstellen is alles kunnen samenstellen. Ik heb echt geen voorkeur wat betreft providers want Ziggo heeft op de resolutie na een betere en logischere TV app. Maar wat het bestel systeem betreft wint het huidige Hussel systeem van KPN het met kop en schouders. Vooral omdat er geen verstopte producten zijn.
@RoWi. "je zou onderhand kunnen en moeten weten dat ik wel op de hoogte ben"
Geen idee van welke details je allemaal precies wel en/of precies niet op de hoogte bent.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.