Verwijderd account
Niet van toepassing

Nu ook mogelijk om zelf te kiezen tussen Next en Next mini in MijnZiggo(bij Complete en Max)

Hoi Allen,

Het viel mij op dat ik via mijnZiggo nu bij Complete en Max zelf kan kiezen tussen een Next en Next mini, wat mij betreft een goede verbetering:

Visser__0-1672824622323.png

Er kan met het schuifje aangegeven worden of er een Next mini of Next wenselijk is.

Alleen is die optie bij TV start (nog) niet mogelijk terwijl een medewerker dat wel kan:

Visser__1-1672824719284.png

Maar desondanks denk ik dat dit een goede actie is van Ziggo al zou het nog beter zijn dat het bij TV start ook mogelijk wordt👍

25 Reacties 25
RoWi.

Level 20
  • 18057Posts
  • 754Oplossingen
  • 6135Likes

Off topic weer!!

Bert schreef: 

Geen idee van welke details je allemaal precies wel en/of precies niet van op de hoogte bent.

Je kan uiteraard niet alles weten van elke mede Expert, naar dit valt mij echt zwaar tegen.

We wisselen zo vaak van gedachten dat ik dit echt vind tegenvallen. Vooral de reactie betreffende Google is nogal respectloos. Als ik dat niet weet dan mogen de moderatoren nu meteen die titel expert verwijderen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6163Posts
  • 231Oplossingen
  • 4752Likes

Heren, heren, laten we het vooral gezellig houden. 😬

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74614Posts
  • 5108Oplossingen
  • 21676Likes

@RoWi. Wat je allemaal tegen vindt vallen een ander, geen idee, dat zijn je eigen verwachtingen, zo ook wat ik allemaal zou kunnen en moeten weten zijn je eigen verwachtingen.

En sinds wanneer is een tip geven, hoe je iets makkelijk kunt vinden en waar en met de link erbij, respectloos?

Pasi

Level 18
  • 9635Posts
  • 492Oplossingen
  • 5342Likes

@Pasi  schreef:

...Ik bedoelde meer of andere Ziggo klanten dezelfde opties/mogelijkheden/keuzes zien, als ze in 'Mijn Ziggo' hun abo willen veranderen...

Ik had liever antwoord op de bovenstaande vraag !!

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

@Pasi,

Dit is het overzicht wat ik zie als ik internet start kies:

Visser__2-1673285056213.png

Maar geen CI+ optie dus...

En dit bij XXL:

Visser__0-1673285376135.png

Daar is dan weer geen next mogelijk, en ook weer geen CI+...

RoWi.

Level 20
  • 18057Posts
  • 754Oplossingen
  • 6135Likes

Blijkbaar mag Visser wel voor TV start met de Mini kiezen maar weer niet voor TV Start met de CI module. Dat zal dan weer samenhangen met internet XXL.

Ik vermoed dat @Pasi niet voor internet XXL kan kiezen en niemand voor wat Internet Only wordt genoemd.

En daar is Google voor nodig 😉 en de hulp van een Ziggo medewerker.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic