Npo plus komt sinds enige tijd niet verder dan het logo. Daarna grijs scherm. Zowel via kanaal 152 als via de app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jammer dat het niet heeft geholpen @Keesch
Wil je eens de box gaan resetten naar de fabrieksinstellingen? Dit doe je via het hoofdmenu - instellingen - fabrieksinstellingen
Benieuwd of het daarna wel werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De box al eens even uitgezet met het knopje achterop?
Hey @Keesch
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Een grijs scherm bij het opstarten van NPO Plus zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Net als @Steefb ben ik heel benieuwd of het euvel is verholpen door de Mediabox Next te resetten of deze eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Zien we je snel terug met een update? 🙂
een telefonisch contact met de klantenservice heeft Aram alles op afstand geheel gereset, zowel de box als het modem. Geen resultaat.....
Jammer dat het niet heeft geholpen @Keesch
Wil je eens de box gaan resetten naar de fabrieksinstellingen? Dit doe je via het hoofdmenu - instellingen - fabrieksinstellingen
Benieuwd of het daarna wel werkt.
Maar ben ik dan al mijn opnames kwijt?
Dat is een geruststelling, ik ga het proberen met de fabrieksinstellingen!
Top! Houd ons op de hoogte @Keesch.
Het is gelukt, het werkt weer! Hartelijk dank voor het advies. Groeten, Kees
Geweldig @Keesch. Fijn dat NPO Plus hierdoor weer up and running is 🙂 Veel kijkplezier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.